Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert blitt spurt om tidligere, men er det noen som vet om noen gode tatovører i Oslo området? Ønsker å ta en mandala tatovering med en personlig vri!

• 2 uker senere...
Skrevet

Skal starte på chestpiecen min hos Isis Mayan imorgen. Heia heia D:

Naijs :D.

Hva er motivet ?

Kan gjøre bedre enn en skriftlig forklaring, her er et bilde! Skal tilbake 7. november for å farge litt :-D

12038329_10156076114170710_5358810474769

• Liker 2
Skrevet

Hei! Noen her med septum-piercing? Tok min sist torsdag og skal tilbake imorgen for å sjekke den, da det virker som om hullet er noe lengre ned på venstre side enn høyre. Det irriterer vettet av meg! Noen som har rettet opp slikt før?

Skrevet

noen som kan anbefale et bra tattoo studio på østlandet? skal ha tattoo fra håndleddet og hopp til albuen, over- og underarmen. 

er contrast tattoo i sandefjord bra?

Skrevet

Kommer an på hva du skal ha. Når det kommer til realistiske arbeid/arbeid ut i fra bilder så er Electric Linda på Attitude Studio min favoritt. Sett mye av arbeidet hennes, og hun er utrolig dyktig. Holder til midt i Oslo sentrum.

• Liker 1
Skrevet

er snakk om pirat- tema. ikke helt bestemt meg for hva. men i hvertfall innenfor den kategorien. 

Ville tatt turen til Oslo. Mye bra der.

kan du navnet på noen studioer?

Skrevet

Hvilken stil tenker du? Svart hvitt eller farger?

Element, Lucky7, Hellspawn, 1969. Alle får god kritikk, men litt avhengig av stil. Sjekk for eksempel Gunnar V på Element.

Skrevet

Hvilken stil tenker du? Svart hvitt eller farger?

Element, Lucky7, Hellspawn, 1969. Alle får god kritikk, men litt avhengig av stil. Sjekk for eksempel Gunnar V på Element.

tenker svart hvitt

Skrevet

5 timer med tatto i dag , slutten var rimelig kjip , innsiden av armen var verste plassen og ta , men ferding nå , så får jeg se om det blir mere nedover armen på nyåret om det er penger tilovers .
skal komme med bilder sikklige bilder når det har grodd .
totalt tok det 14 timer og gjøre denne ferdig .

post-23057-0-32480100-1446249037_thumb.jpg

post-23057-0-69890100-1446249037_thumb.jpg

• Liker 2
Skrevet (endret)

Marte, lekker chest piece! 

Lenge siden jeg har vært her nå. Har ikke vært aktiv på tatoveringsfronten i det siste. Hva skjer i oslo, er det Element, Lucky7, Hellspawn, 1969 og Attitude studio som er noe å samle på? Er det noen andre ok studioer?

Endret av bjornmagnus
Skrevet (endret)

Lenge siden jeg har vært her nå. Har ikke vært aktiv på tatoveringsfronten i det siste. Hva skjer i oslo, er det Element, Lucky7, Hellspawn, 1969 og Attitude studio som er noe å samle på? Er det noen andre ok studioer?

Du har Element, Timeless og Attitude som er sykt bra! Det er de tre som jeg har vært innom i det siste. Vet ikke med de andre studioene, har ingen erfaring så jeg vil ikke uttale noe om disse stedene.

Endret av Fox

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...