Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Få tråden litt i live igjen. Dette er en av de siste jeg tok, var ganske spontan. Er bakpå låret og ja på bildet er den helt fersk og jeg tok boldet selv med mobil så kvaliteten er ikke den beste og den ser litt vridd ut, men sånn blir det når man prøver å ta bilde av baksiden av låret sitt :b

Kritikk er ofc lov. Gjort er gjort og jeg har den og angrer ikke :)



15192532_922535471210155_433082805545136



Slipknot logoen tok jeg i sommer (Også fersk på bildet, kan poste et aktuelt bilde senere om ønskelig. Rød fargen er litt faded out nå ellers lik)



14192731_873335949463441_710266028553712
 

 



Har en på låret som jeg holder på med nå. Hatt 11timer på to sittinger på den til nå og en del igjen, men poster bilde når den er ferdig i mars/april en gang regner jeg med :)


Ellers noen som har fått noen nye eller noe dem vil dele?  Prøve gjenopplive denne tråden litt igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

De aller fleste tatovører vil ikke rett fram kopiere et motiv du har funnet på nettet etc, men gjerne gjøre sin egen greie ut av det - inspirert av motivet du sier du vil ha. Noe som kun er bra i mine øyne, for da slipper du risikoen med å gå rundt med samme tatovering som et annet menneske. 

 

I august drar jeg forøvrig til Danmark for å få tatovert underarmen min, gleder meg som en unge :D 

7 år siden forrige tatovering, så det har klødd ei stund!

Lenke til kommentar

Jeg kjenner på kløen selv, thyes.. Hadde jeg enda bare hatt mer penger skulle jeg gjerne ha bygget ut halfsleeven min til en full sleeve. Evt. begynt på en ny sleeve på den andre armen min.

 

Jeg sliter litt med å finne motiv selv, da. Jeg kjenner på kløen med at jeg vil ha mer tattoo, men jeg vet ikke hva jeg vil ha....

Lenke til kommentar

Hehe ja, har man først fått en, så vil man gjerne ha flere! 

 

Jeg har to, og den første jeg tok er jeg ikke helt fornøyd med.. har lyst å få fiksa litt på den, halvveis coverup eller noe. 

Så denne gangen har jeg funnet en artist jeg virkelig digger stilen til, og motivet er klart i hodet. Greit å gjøre ting helhjertet, det skal tross alt være på kroppen resten av livet :) 

Lenke til kommentar

Den første jeg tok var på ryggen, mellom skulderbladene og litt ned. Det er en hodeskalle med noe slags solstråler rundt. Nå er det lenge siden, men det jeg husker er at under skulderbladene var det litt ondt, men ellers synes jeg det å bli tatovert er null stress. 

Min andre er på venstre overarm, og der kjente jeg ingen smerte overhodet, ikke ved skyggelegging engang. 

Den jeg skal ta nå i august kommer til å dekke store deler av innsiden av min venstre underarm, og der har jeg hørt enkelte si at det gjør vondt å bli tatovert, mens andre sier at det er null stress. Det er nok veldig individuelt vil jeg tro. 

 

Det at folk sier at det er digg å bli tatovert er vel pga. kroppen frigjør diverse stoffer for å kontre smerten (endorfiner, adrenalin osv om jeg husker rett). Husker søstera mi var jævlig stressa når hun skulle bli tatovert, hun var så redd for at det skulle gjøre vondt. Jeg måtte bare le og si "du har født to barn for helvete". 

 

Jeg finner inspirasjon gjennom musikk, historie - stor fan av norrønt, og det er her inspirasjonen til min neste kommer fra :) Vi nedstammer jo fra norrøne tradisjoner, så jeg synes det er passende også. Og selvfølgelig annen kunst, bilder osv!

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om noen i Olso-området/omegn som er gode på biomech?

 

Jeg har en (ref. tidligere post) som jeg vil utvide til en hel sleeve. Har en haug med idéer og bilder, men sliter med å finne noen som kan sakene skikkelig. Mange detaljer på slike.  :)

Endret av TMB
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-2spvYRBZtB

 

Gedis i Askim er flink. Vet ikke om det er sånn stil du tenker deg? Har ikke brukt han selv, men min faste tattovør er en jente i samme studio, så har sett mye av arbeidet hans med egne øyne også. Han har veldig mye bra portretter, blomster og slikt. Har vel vunnet diverse priser også.

Endret av Slettet-2spvYRBZtB
Lenke til kommentar

Jeg sendte tatovøren min bilder av forskjellige tegninger jeg likte, som jeg hadde funnet på instagram, tumblr, pinterest osv. og fortalte hvordan jeg kunne tenkt meg half-sleeven i første omgang. Møtte opp i studioet, vi tegnet den sammen, og jeg gikk ut igjen med et fantastisk og personlig resultat. Freddy på Bu-hu tattoo i Bodø  :love:

Lenke til kommentar

I morra skal jeg ha en 7timers sitting fra 11-18... hater det siden etter 5-6 timer synes jeg det blir ganske så vondt. Før det er det behaglig men sånn etter 3-4timer starter det og når det nermer seg 5 er det bare uff vil gå.  Fikk et gavekort på 2*7timer til 10k som er ganske billig men krever en del pain men jeg kjører på. Blir deilig å få ferdig låret :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...