Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Med andre ord du er ikke en bevist forbruker..

 

Ikke helt riktig tråd å ta det i.

Men jeg er bevist på at vi hadde ikke vært der vi er i dag, uten forsøk på dyr, og utnyttelse av uland.

Kynisk sure, men reelt.

Men du tar sikkert ikke piller eller vaksiner eller noe du, der oppe på din høye hest.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger litt tips og råd fra folk som har litt peiling på Ear Tapers !

Har nettop bestilt mitt første par på 3mm og tenkte at jeg skulle ta hull i øre også presse forsiktig med olje eller noe på Ear tapen som jeg har bestilt til den er inne. Er det noen som har noen tips og komme med ? Hva jeg bør bruke osv... ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Trenger litt tips og råd fra folk som har litt peiling på Ear Tapers !

Har nettop bestilt mitt første par på 3mm og tenkte at jeg skulle ta hull i øre også presse forsiktig med olje eller noe på Ear tapen som jeg har bestilt til den er inne. Er det noen som har noen tips og komme med ? Hva jeg bør bruke osv... ?

 

Masser med varmt vann, masser inn olje, her har jeg bare brukt vanlig, naturlig olivenolje. Og ta deg goood tid i strekkinga. I venstreøret har jeg aldri hatt problemer, men fra 14-16mm så fikk jeg en liten blowout i høyreøret som følge av at jeg stresset for mye. Enda 4 måneder senere etter at jeg gikk ned i størrelse så har det ikke blitt bra igjen.

Så nok en gang: Ting tar tid, og strekking vil erfaringsvis bli mer behagelig av det. Saltløsning for rensing om morgen og kveld. Dette lager du selv med vanlig vann fra springen og salt uten tilsatt jod. Halv teskje per 3 dl om jeg ikke husker feil.

1 strøken spiseskje salt til en liter vann.

Ikke sov med taperen så klart.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Jeg trenger piercingråd og håper noen her kan hjelpe.

 

For 2 måneder siden tok jeg en helix-piercing (ring). Nå har jeg fått en mini kul på fremsiden av piercingen og en ganske stor kul på størrelse med en ert bak. Heldigvis syntes det ikke spesielt godt, men jeg vil gjerne ha det bort. Dette oppdaget jeg for en uke siden og har siden da lagt øret i varmt saltvann 3 minutter 1-2 ganger om dagen, men det har ikke skjedd noen forandring :( Øvre del er noe rødt i forhold til det andre øret men det er ikke store forskjellen. Hva annet kan jeg gjøre enn saltvann-bad som er effektivt? Bør jeg bytte fra ring til stud? Gå til lege?

Lenke til kommentar

Det går sikkert greit å dele opp hvis motivet lar seg dele opp slik.. Ellers så er det faktisk som å grave opp et kjøttsår med en kniv hvis man skal tattovere oppå igjen dagen etter.. Jeg hadde ca 7 timer is trekk på lengste session, og når han begynte å tattovere på det som ble tattovert ca 4-5 timer siden så var det et helvette :p Trodde seriøst jeg kom til å miste armen min..

Kan bekrefte! Har ganske OK smerteterskel, men å begynne å skyggeleggge etter å ha tatt omrisse, det var jævli..

Lenke til kommentar

Hva bruker dere til å rense piercing? Har hatt piercing i tunga i mange år og har egentlig bare gått til innkjøp av ny barbell med gjevne mellomrom. Er lei av å kjøpe nye, så jeg trenger noen tips til rengjøring.

Det setter seg en del smuss på delen som sitter under tunga, og er ikke alltid så lett å få av.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg skal tatovere en halfsleeve med et kors på ca 15 cm lenge og 7-9 cm bredde med englevinger. Skal i tillegg til dette være tre roser ala 15 cm omkrets. Skal også være et ganske stort anatomisk hjerte på nedsiden av albuen. Halfsleeven skal også ha skygging og mørklegging.

 

Hva tror dere dette blir og koste? Vet det er litt elendig forklart, men det var det beste jeg kunne komme opp med :-p haha

 

Og er det noen som vet om Ruben på Uncle Max Tattoo er dyktig? Har sett litt av arbeidet hans, likte jo det jeg så, men vil ha litt andre erfaringer..

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...