Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært borti det. Men kan ikke røpe hva jeg vet før rundt juli.

 

Ja, får vel bøye meg i støvet da.... Det er en hand-poke som skal tas på hendene. Ja, jeg er fullt klar over samfunnets (negative-)holdninger i forhold til det.

 

Har skjønt såpass at det kanskje er litt mindre u-vondt enn maskin, men skal man så skal man. Men lurer litt erfaringsmessig på om det er noen andre "forskjeller" rundt å ta den, etterbehandling osv?

Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer med scarification eller branding?

 

Har planer om å ta en mandalatatovering på ene underarmen, også tenker

jeg å ta blackwork over en tattovering på andre underarmen, for så å muligens

lage samme mandalamotiv i scar eller branding der.

 

tror dere det lar seg gjøre? , i så tilfelle finnes det folk i Norge/Skandinavia som er

spesielt dyktige på sånnt? (tenker da folk som er dyktige på mandala, blackwork

scarification eller branding)

Lenke til kommentar

Ja, får vel bøye meg i støvet da.... Det er en hand-poke som skal tas på hendene. Ja, jeg er fullt klar over samfunnets (negative-)holdninger i forhold til det.

 

Har skjønt såpass at det kanskje er litt mindre u-vondt enn maskin, men skal man så skal man. Men lurer litt erfaringsmessig på om det er noen andre "forskjeller" rundt å ta den, etterbehandling osv?

 

Samme aftercare som vanlig tatovering. Og uansett om handpoke er værre enn å bruke maskin, så er hånda et område som er helvete å tatovere.

Beundrer motet ditt med å gå for tatovering på hånda. Man bør ikke la seg styre av samfunnets gamle normer.. de som er i mot dør snart ut uansett.

 

Her er ei du burde ta en titt på, for artighets skyld.

Grace Neutral

http://ahistoryofweedcraft.tumblr.com/

Lenke til kommentar

Ja, får vel bøye meg i støvet da.... Det er en hand-poke som skal tas på hendene. Ja, jeg er fullt klar over samfunnets (negative-)holdninger i forhold til det.

 

Har tatovert begge hendene selv, og har ikke merket noe til samfunnets negative holdninger til nå. Merker selvfølgelig at folk ser på hendene mine under samtaler og slikt, men det var jo bare å forvente.

Lenke til kommentar

Samme aftercare som vanlig tatovering. Og uansett om handpoke er værre enn å bruke maskin, så er hånda et område som er helvete å tatovere.

Beundrer motet ditt med å gå for tatovering på hånda. Man bør ikke la seg styre av samfunnets gamle normer.. de som er i mot dør snart ut uansett.

 

Her er ei du burde ta en titt på, for artighets skyld.

Grace Neutral

http://ahistoryofweedcraft.tumblr.com/

Har tatovert begge hendene selv, og har ikke merket noe til samfunnets negative holdninger til nå. Merker selvfølgelig at folk ser på hendene mine under samtaler og slikt, men det var jo bare å forvente.

 

Takker for tilbakemeldinga! Første gang jeg har fått høre at det er modig gjort av meg å gjøre faktisk. De fleste pleier som regel å si at det er idiotisk osv.

 

For de spesielt interreserte så legger jeg ved et bilde som viser plasseringen jeg skal ha. Kommer på begge hendene men legger bare bilde av en. Den sorte tusjen viser plasseringen og er IKKE representabel for utfallet eller kvaliteten eller noe.

 

post-69839-0-45327400-1371128495_thumb.jpg

Lenke til kommentar

når man er innom et apotek og ser ting på tilbud, som faktisk passer med hva jeg trenger, setter jeg meg ikke ned og googler om ting er brukt på dyr.

 

Jeg vil anbefale deg å laste ned Dyrevernalliansen sin gratis app "Dyretestet" med oversikt over hvilke produkter som er testet på dyr. Den finnes til både Iphone og Android! Så kan du sjekke mens du er i butikken! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

For de spesielt interreserte så legger jeg ved et bilde som viser plasseringen jeg skal ha. Kommer på begge hendene men legger bare bilde av en. Den sorte tusjen viser plasseringen og er IKKE representabel for utfallet eller kvaliteten eller noe.

 

post-69839-0-45327400-1371128495_thumb.jpg

 

Forbered deg på kraftig svie, og trolig flere turer innom tatovøren :p ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...