Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi er 20 og 22 år, og har vært sammen i litt over et år. Jeg skjønner det, men jeg sa det litt som en spøk bare for å se hvordan reaksjonen var. Hun skjønte det var en spøk, men at jeg samtidig var seriøs ang. mitt syn på tatoveringer.

 

Det koker ned til seriøsiteten til forholdet deres. Om hun ser på deg som den hun skal være med resten av livet er det ikke logisk og permanent endre kroppen sin på en måte ikke du liker. Fra det perspektivet er det dermed rimelig for deg å protestere. Samtidig kan du ikke kreve at hun skal ha et slikt perspektiv om ikke du selv har det. Å protestere tvinger deg til å seriøst snakke om dette langsiktige perspektivet ("The relationship talk) og risikoen er at det kommer til overflaten at hun ikke er på det samme stedet i forholdet som deg. Om du ikke er på dette stedet i forholdet selv syns jeg det er urimelig av deg å diktere hvordan hun skal se ut.

Lenke til kommentar

Noen her som har fått antibiotika for betent piercing? Hvilken antibiotika har dere fått? Fungerte det? Ble det tatt prøve av betennelsen?

 

Jeg har brukt Dalacin morgen og kveld i en uke, men piercingen har bare blitt hoven.

 

Har du fått antibiotika for å slippe og ta ut en betent piercing? Ta den nå ut!!

Lenke til kommentar

Stemmer. Prøvde også å "true" med å gjøre det slutt om hun tok tatovering, men det endra ingenting. Ikke at jeg kommer til å gjøre det, men var bare for å se hvordan hun reagerte.

 

Kjæresten min er også imot tatoveringer, og lurte på hva jeg hadde valgt hvis jeg hadde fått valget mellom han og en tatovering. Han fikk til svar at jeg mest sannsynlig hadde valgt tatoveringen, fordi jeg ikke vil ha en kjæreste som sier hva jeg skal og ikke skal gjøre med kroppen min!

.. Det gjør vel meg til en dårlig kjæreste regner jeg med :hmm:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor det? Vil ikke antibiotika ha effekt på betennelse?

Kronisk betennelse, forresten. Blir litt hoven en gang til hver annen måned.

 

Jo, klart det. Men man bør kun ta antibiotika når det er helt nødvendig. Du kan få bivirkninger som med alle andre medisiner, men et større samfunnsmessig problem er fremveksten av antibiotikaresistente bakterier på grunn av et overforbruk. Ta nå bare ut piercingen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg må tross alt se den tatoveringen hver dag.

Det mest egoistiske jeg har lest i hele dag. Nei, hele år. Herregud. Er hun din eiendom? Ditt trofé som du ikke vil skal skitnes til slik at andre kanskje syns mindre om deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...