Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Jeg var ikke redd for det nei. Vet egentlig ikke hvorfor jeg ikke bare postet nøklene. Her er alle 10 nøklene som har kommet ut. Det er ingen forskjell på 64 og 32-bits nøkler. Alt funker på alt.

 

Jeg slenger de i førstepost og. :)

 

7XRCQ-RPY28-YY9P8-R6HD8-84GH3

 

GG4MQ-MGK72-HVXFW-KHCRF-KW6KY

 

TQ32R-WFBDM-GFHD2-QGVMH-3P9GC

 

QXV7B-K78W2-QGPR6-9FWH9-KGMM7

 

482XP-6J9WR-4JXT3-VBPP6-FQF4M

 

4HJRK-X6Q28-HWRFY-WDYHJ-K8HDH

 

D9RHV-JG8XC-C77H2-3YF6D-RYRJ9

 

6JKV2-QPB8H-RQ893-FW7TM-PBJ73

 

JYDV8-H8VXG-74RPT-6BJPB-X42V4

 

RFFTV-J6K7W-MHBQJ-XYMMJ-Q8DCH

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes nå det bare er positivt jeg da, mye lettere med nøkler som kan bli brukt et uendelig antall ganger, kontra et server helvete og race for x-antall unike nøkler :)

Nå kan vi bare dele disse nøklene over verdens-weben og alle blir glade og fornøyd, kontra at folk river seg i håret og skriver "HELVETE!! SATT JO FAEN MEG I 40TIMER UTEN Å FÅ NØKKEL!!! OG NÅ ER DET IKKE FLERE!!!11!!!???"

Lenke til kommentar
Jeg var ikke redd for det nei. Vet egentlig ikke hvorfor jeg ikke bare postet nøklene. Her er alle 10 nøklene som har kommet ut. Det er ingen forskjell på 64 og 32-bits nøkler. Alt funker på alt.

 

Jeg slenger de i førstepost og. :)

 

7XRCQ-RPY28-YY9P8-R6HD8-84GH3

 

GG4MQ-MGK72-HVXFW-KHCRF-KW6KY

 

TQ32R-WFBDM-GFHD2-QGVMH-3P9GC

 

QXV7B-K78W2-QGPR6-9FWH9-KGMM7

 

482XP-6J9WR-4JXT3-VBPP6-FQF4M

 

4HJRK-X6Q28-HWRFY-WDYHJ-K8HDH

 

D9RHV-JG8XC-C77H2-3YF6D-RYRJ9

 

6JKV2-QPB8H-RQ893-FW7TM-PBJ73

 

JYDV8-H8VXG-74RPT-6BJPB-X42V4

 

RFFTV-J6K7W-MHBQJ-XYMMJ-Q8DCH

 

Tusen Takk Pragramvare

Lenke til kommentar
Syntes nå det bare er positivt jeg da, mye lettere med nøkler som kan bli brukt et uendelig antall ganger, kontra et server helvete og race for x-antall unike nøkler :)

Nå kan vi bare dele disse nøklene over verdens-weben og alle blir glade og fornøyd, kontra at folk river seg i håret og skriver "HELVETE!! SATT JO FAEN MEG I 40TIMER UTEN Å FÅ NØKKEL!!! OG NÅ ER DET IKKE FLERE!!!11!!!???"

 

Hehe, sant. Bra de har endra vertfall :thumbup:

Lenke til kommentar

Sitter å gjør klar for en re-installasjon av både min bærbare og stasjonære nå, blir nok 64-bit på begge to ettersom jeg ikke ser noen grunn til å holde meg til 32-bit..

Dog har jeg en essensiell applikasjon som jeg kjører ofte på min stasjonære som kun fungerer med 32-bit Windows og IKKE 64-bit Windows, så er litt kjipt / trist å legge inn 64-bit, men det er vell latterlig idiotisk å sitte med 6GiB RAM, 64MB RAM på lydkortet, totalt 112mb cache på harddiskene og snart 1792MB RAM på skjermkortet med et 32-bit operativsystem? :blush:

 

Også var det spørsmålet.. Windows7 BETA1 eller Windows Server 2008 R2 (aka Windows7 Server) BETA1 :hmm:

Lenke til kommentar
Sitter å gjør klar for en re-installasjon av både min bærbare og stasjonære nå, blir nok 64-bit på begge to ettersom jeg ikke ser noen grunn til å holde meg til 32-bit..

Dog har jeg en essensiell applikasjon som jeg kjører ofte på min stasjonære som kun fungerer med 32-bit Windows og IKKE 64-bit Windows, så er litt kjipt / trist å legge inn 64-bit, men det er vell latterlig idiotisk å sitte med 6GiB RAM, 64MB RAM på lydkortet, totalt 112mb cache på harddiskene og snart 1792MB RAM på skjermkortet med et 32-bit operativsystem? :blush:

 

Også var det spørsmålet.. Windows7 BETA1 eller Windows Server 2008 R2 (aka Windows7 Server) BETA1 :hmm:

 

Lett valg, R2 :D

Lenke til kommentar

Blir nok Server 2008 R2 ja, likte veldig godt Server 2008!

Kjørte aldri Vista, eller jo i ca 1-2uker før jeg gikk rett tilbake til WinXP, Server 2008 var for meg mye Vista slik Vista skulle ha vært, selv min extreme light Vista (via vLite) gikk jo tregere enn Server 2008 hvor jeg hadde aktivert Aero og alt mulig dilldall!

 

Kanskje Server 2008 R2 er raskere enn Windows7 også? Det ville jo vært helt fantastisk!

Prøver meg nok på R2 og ser hvordan det går, blir det alt for mye hodebry så går jeg nok tilbake til Windows7 nokså fort :)

 

Forskjellen nå kontra Vista versus Server 2008 er jo at Windows7 faktisk er brukanes, noe jeg ikke helt syntes at Vista noengang helt var, derfor ble det egentlig Server 2008 versus WinXP og da ble det Server 2008 av flere årsaker.. Nå kan det hende jeg fort ofrer litt ytelse for bedre kompatibilitet og mindre hodebry, men må jo prøve meg på R2 først da! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...