Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Egentlig det letteste å gjøre det slik da, bare send ut noen få koder som kan bli brukt så mange ganger som vi selv ønsker, så er jo hele problematikken med at serverne går til helvete og alle skal kjempe om koder borte.

 

Nå kan vi vell strengt tatt bare poste disse ti kodene over verdens-weben og alle som vil kan kose seg med Genuin Windows7 frem til August?! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg brukt en og samme nøkkel på mine tre maskiner, samt gitt den til kompisen min som brukte det på sine to og det fungerte helt fint på ALLE maskinene! :)

Ser ikke ut til å være noen limit her..

 

Noen som kan liste størrelsen på de 2 forskjellige versjonene? Jeg ser ikke forskjell på navna på iso filene, enten er jeg blind, eller står det ikke om den er 64 eller 32 bit.

 

Kort sagt, hvor stor er iso fila for 64bit, og hvor stor er den for 32bit.

 

32bit:

2 557 416 KB (aka 2.56GB)

 

64bit:

3 307 626 KB (aka 3.31GB)

Lenke til kommentar
Noen som kan liste størrelsen på de 2 forskjellige versjonene? Jeg ser ikke forskjell på navna på iso filene, enten er jeg blind, eller står det ikke om den er 64 eller 32 bit.

 

Kort sagt, hvor stor er iso fila for 64bit, og hvor stor er den for 32bit.

 

Begge to ligger i førstepost klare for nedlastning, men uansett kan jeg jo fortelle deg at 32-bit er 2,5 GB og 64-bit er 3,2 GB.

Lenke til kommentar
Noen som kan liste størrelsen på de 2 forskjellige versjonene? Jeg ser ikke forskjell på navna på iso filene, enten er jeg blind, eller står det ikke om den er 64 eller 32 bit.

 

Kort sagt, hvor stor er iso fila for 64bit, og hvor stor er den for 32bit.

 

Begge to ligger i førstepost klare for nedlastning, men uansett kan jeg jo fortelle deg at 32-bit er 2,5 GB og 64-bit er 3,2 GB.

 

Takker, da var det riktig jeg valgte for å legge på jobb pcen.

Lenke til kommentar

Eneste problemer jeg har opplevd med 7 er i 64 bit versjonen får jeg ikke installert VPN klienter (Cisco Systems VPN Client og OpenVPN 2.1 RC_15) som jeg trenger for å koble meg på nett. Men dette ligger da ikke i windows 7 heller, er programmene som ikke har støtte :p Ellers fungerer alt som en drøm!

Lenke til kommentar

Siden det er 10 nøkler, hvorfor legger dere ikke bare ut?

 

Du Programvare f.eks., du har jo tydeligvis fått 10 nøkler. Om du er redd for at du ikke skal få installert Win7 kan du alltids skrive de resterende 9? Selv om det uansett ikke vil ha noe å si om du poster alle, da det kun finnes 10 nøkler.

Lenke til kommentar

TQ32R-WFBDM-GFHD2-QGVMH-3P9GC

QXV7B-K78W2-QGPR6-9FWH9-KGMM7

GG4MQ-MGK72-HVXFW-KHCRF-KW6KY

82WT2-M6DM4-DKPW2-C32WG-F3VWH

7XRCQ-RPY28-YY9P8-R6HD8-84GH3

D9RHV-JG8XC-C77H2-3YF6D-RYRJ9

 

Kos dere folkens! :)

Har alt testet med diverse folk nå, ser ikke ut til å være noen limit på hvor mange ganger nøklene kan bli brukt!

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...