Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det meninga at en ikke skal klare å slette utpakkede driver mapper fra skrivebordet sitt eller?

Pakket ut Auzentech Prelude driver pakken på skrivebordet, og nå får jeg ikke slettet den?

 

Har tatt ownership og gitt meg selv alt av rettigheter? Men den gang ei..

 

Jeg sliter også med å slette ting 0_o

 

 

Jeg bruker WMP..

Lenke til kommentar

Everlong, du trenger et program som kan rydde plass på harddisken din, som Paragon Partition Manager. Og ta en full backup (imagebackup, som f. eks. med TruImage) først. Det er ikke så veldig vanskelig hvis du har er faring med installasjoner og tukling med pc-er. Søk på "dual boot", så finner du nok noe. Tror til og med det fins noe om det i Guidene på Hardware.

Lenke til kommentar

Hører at mange snakker om en tidsbegrensning her. Regner med at det skal være mulig å finne det et sted i tråden, men jeg har ikke orka å tråle gjennom alt sammen.

 

Hvordan funker den egentlig? Kan jeg bruke betaversjoner fram til the real deal kommer ut, eller må jeg reinstallere eller noe sånt hele tida?

 

Jeg planlegger trippelboot med Vista/7/Debian når jeg får skaffa meg litt flere sårt trengte harddisker. :)

 

Er det noe problem med virus i 7? Eksisterende OS lappes jo stadig sammen, men 7 har kanskje ikke rukket å bli fillete enda?

Lenke til kommentar

Win7 ville ikke koble til nettet, fordi jeg manglet drivere til nettverksadapteret. Må jeg skaffe alle mulige drivere til Win7? Sitter nå på xp å koser meg, men vil teste Win7.

 

Førsteintrykk : Den kobla ut hele PS2'en til musa, så nå må jeg bruke en ekstra USB plass.

Fint grensesnitt, men orker ikke teste ut uten nett.

Lenke til kommentar

Må jeg enable Aero på en slags måte i Windows 7? Det står at når jeg holder musepekeren over høyre hjørne nede, så skal alle vinduene bli gjennomsikt, men dette skjer ikke. Får heller ikke opp preview av programvinduene når jeg beveger musa over dem.

 

Noen tips? :)

 

EDIT: Fant det nettopp ut, måtte velge et "Windows theme"... :)

Endret av HowCome
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...