Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Er Windows 7 raskere enn vista? og hvordan er det med spill i windows 7 forskjell med XP og vista? som source, bf2,fear, trackmania, osv..

 

Vurderer å legge inn XP eller w7 nå, har vista nå..

 

Håper noen svarer :)

Win 7 kjører MYE bedre enn Vista på alle mine maskiner. Spill som hakket og kjørte dårlig i Vista går nesten helt smooth i Win 7. Ytelsen virker egentlig ganske lik som i XP, Win 7 er bare hundre ganger lekrere og mer fremtidsrettet. Anbefaller absolutt OSet! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er enig i at W7 er utrolig bra, og at spillene min går bedre i W7 enn Vista er det ingen tvil om.

 

Selv har jeg byttet ut XP og Vista med Windows 7 på alle pcene mine, med unntak av stuepcen som kjører MediaCenter (Vista). Har 240 timer TV opptak, mange forhåndsprogramerte programmer, 900 DVD filmer og x antall .avi/.mkv filer og innstillinger som jeg ikke vil ødelegge.

Og på mediacenter pcen så har faktisk Vista fungert utrolig bra. Installasjonen er over to år gammel nå. Pcen står på 24/7/365 og tar opp alt jeg ser på fra TV konstant.

 

Men det blir vel W7 på den pcen en gang også....men bare ikke nå.

Lenke til kommentar

Jeg har norsk win7

Har lett på google og på pcen i 1 mnd nå.

Hvor i huleste er fsx.cfg fila mi fra flightsim?

Finner den ikke med søking, er den skjult?

 

Skal liksom lete i C:\users\(name)\Appdata\roaming\microsoft\fsx

Men \Appdata\roaming har jeg ikke under min user, ikke på norsk eller eng.

Endret av War
Lenke til kommentar

Da e W7 lagt inn..

Men jeg hadde mere scoore i Grafikk og spillgrafikk før, altså i vista.

502750.jpeg

Har lagt inn driver til skjermkortet, og prøvde å trykke på oppdater, men var siste versonen stod det.

er geforce G105M,,

eller er dette normalt at akkuart det blir mindre i W7? har ikke rukket å prøvd noe spill enda..

Endret av mtpower
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...