Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Får fremdeles en .NET Framework feil. :(

 

Unhandled exception has occurred in your application. If you click Continue, the application will ignore this error and attempt to continue. if you click Quit, the application will close immediately.

 

Conversion from string "<br />
<b>Warning<b>: mysql_co"to type 'Doble' is not valid.

 

Denne får jeg daglig, om ikke flere ganger om dagen. Noen som vet hva dette er, og hvordan fikse dette?

 

Bruker W7 Pro x64 RTM.

Lenke til kommentar
Får fremdeles en .NET Framework feil. :(

 

Unhandled exception has occurred in your application. If you click Continue, the application will ignore this error and attempt to continue. if you click Quit, the application will close immediately.

 

Conversion from string "<br />
<b>Warning<b>: mysql_co"to type 'Doble' is not valid.

 

Denne får jeg daglig, om ikke flere ganger om dagen. Noen som vet hva dette er, og hvordan fikse dette?

 

Bruker W7 Pro x64 RTM.

 

Du har en eller annen .net programmert applikasjon installert med feilaktig kode i seg.

Et argument i koden som ber om en string konvertering til double som ikke er tillatt.

 

Edit:

Du får prøve å finne ut hvilken applikasjon det er..

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
Da ble det 5 viktige oppdateringer til min x64 bits versjon.. :)

 

Ditto. Noen som har fått ATI skjermoppdatering? Har nyeste catalyst, men får fortsatt opp skjermdriver fra august som "anbefalt oppdatering". Skjønner ikkje Win 7 at eg har nyere versjon installert? Eller er det ein annen form for oppdatering?

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar

Hei

 

Har ei oppgåve på skulen der me skal "profilere" ei bedrift i windows7, dvs endre skrivebordsbakgrunn, skjermbeskyttar, startside osv og lage eit image av dette til tanking av andre maskiner. Eg har oppretta ein brukar kalla "Profilering" der eg har gjort endringane som eg vil ha med. Problemet er når eg kopierar filene i mappa "Users" som høyrer til "Profilering" over til Default vil ikkje skrivebordsbakgrunnen henge med. Når eg oppretta ein ny brukar på maskina som forhåpentleg vis skal ha med alle endringane eg gjorde på profileringsbrukaren får eg berre opp ein svart skrivebordbakgrunn, men endringane som startside i IE og skjermbeskyttar er med. Korleis løyser eg dette?

 

Windows versjon:

 

Windows 7 Beta Build 7100

Lenke til kommentar

Maskinen med Windows 7 mister kontakt med nettet etter ca. 1 uke. Har kjørt system restore som til dels har hjulpet, men problemet kommer tilbake etter en stund. Reinstallerer Windows 7, og problemet gjentar seg etter ca. 1 uke. 3 ganger har jeg reinstallert Win 7 på grunn av dette. Finner ikke ut av problemet.

Endret av KSolfjeld
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...