Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er Windows 7 raskere enn vista? og hvordan er det med spill i windows 7 forskjell med XP og vista? som source, bf2,fear, trackmania, osv..

Vurderer å legge inn XP eller w7 nå, har vista nå..

Håper noen svarer :)

Win 7 kjører MYE bedre enn Vista på alle mine maskiner. Spill som hakket og kjørte dårlig i Vista går nesten helt smooth i Win 7. Ytelsen virker egentlig ganske lik som i XP, Win 7 er bare hundre ganger lekrere og mer fremtidsrettet. Anbefaller absolutt OSet! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er enig i at W7 er utrolig bra, og at spillene min går bedre i W7 enn Vista er det ingen tvil om.

Selv har jeg byttet ut XP og Vista med Windows 7 på alle pcene mine, med unntak av stuepcen som kjører MediaCenter (Vista). Har 240 timer TV opptak, mange forhåndsprogramerte programmer, 900 DVD filmer og x antall .avi/.mkv filer og innstillinger som jeg ikke vil ødelegge.

Og på mediacenter pcen så har faktisk Vista fungert utrolig bra. Installasjonen er over to år gammel nå. Pcen står på 24/7/365 og tar opp alt jeg ser på fra TV konstant.

Men det blir vel W7 på den pcen en gang også....men bare ikke nå.

Skrevet

Etter jeg installerte W7 på laptopen og så på stasjonære kommer jeg aldri til å velge XP eller Vista for mine maskiner igjen. Rett og slett fullstendig overlegent.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

noen som har fått "error 2" ved installasjon av adobe cs4, og hvordan ble det evnt. rettet.

Skrevet (endret)

Jeg har norsk win7

Har lett på google og på pcen i 1 mnd nå.

Hvor i huleste er fsx.cfg fila mi fra flightsim?

Finner den ikke med søking, er den skjult?

Skal liksom lete i C:\users\(name)\Appdata\roaming\microsoft\fsx

Men \Appdata\roaming har jeg ikke under min user, ikke på norsk eller eng.

Endret av War
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Du har selvfølgelig aktivert visning av skjulte mapper?

Skrevet (endret)

Takker, helt latterlig at man må inn i kontrollpanel for å vise skjulte filer.

Hva er neste? Kode det selv?

Endret av War
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Neste blir at man får en bok der det står "programmering for dummies" og må lage sitt eget OS..

:p

Skrevet
Takker, helt latterlig at man må inn i kontrollpanel for å vise sjulte filer.

Trykk på ALT, så får du frem menyen og kan gjøre det akkuratt ligt som i XP ;)

Skrevet
Takker, helt latterlig at man må inn i kontrollpanel for å vise skjulte filer.

Du har nå folder options tilgjengelig gjennom Explorer også. Organize -> Folder and search options.
Skrevet (endret)

Da e W7 lagt inn..

Men jeg hadde mere scoore i Grafikk og spillgrafikk før, altså i vista.

502750.jpeg

Har lagt inn driver til skjermkortet, og prøvde å trykke på oppdater, men var siste versonen stod det.

er geforce G105M,,

eller er dette normalt at akkuart det blir mindre i W7? har ikke rukket å prøvd noe spill enda..

Endret av mtpower
Skrevet

Experience Index er omtrent like pålitelig som temperatursansen din og min. Så forskjeller og avvik forekommer hele tiden.

Og det er naturlig å anta at Microsoft har laget testen vanskeligere i W7 enn Vista siden det tross alt er noen år forskjell på dem.

Skrevet

Samt at det virker som Microsoft har endret kriteriene på W7 - Expirience Index i det siste.

Etter ny installasjon på laptopen for noen mnd siden hadde jeg 6,9.

Men nå er den nede på 4,8 uten at jeg har kjørt testen på nytt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...