Gå til innhold

[Løst]Call of Duty: World at war ( Call of Duty 5 )


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så at noen nevnte at rank lagres online, vet ikke om noen har kommentert det, har ikke tid til å lese gjennom hele posten nå, men vil bare si at jeg har spillt spillet opp til prestige lvl 1 og har rank 20 ca. der, og jeg formatterte pcen min i dag, og behold ikke ranken når jeg reinstallerte. Beholdt kun navnet på profilen, alle stats er resatt!

 

Trodde dette var noe de ville fikset etter CoD4, må ha vært en million folk som klaget på dette systemet.

 

Beklager hvis noen allerede har nevt dette

Lenke til kommentar

er level 65 for noen dager siden.

Og nei, har ikke vært inom slike "jukse" servere.

På den annen side er jeg alt for glad i flamekasteren og m1a1 til og prestige. det er bare flere custom slots som du får med å gå prestige?

tror ikke jeg gidder da. enda i hvertfall. kan jo være kjekt med flere custom plasser senere..

Lenke til kommentar
Syns dere det passer å organisere "STG-44" våpenet blant riflene? Er ikke det litt upassende, passer vel heller bedre på sub machine guns?

Og btw, mitt favoritt våpen akkurat nå ;)

 

STG-44, eller Sturmgewehr 44, som det heter, er en såkalt assault rifle (det er det Sturmgewehr betyr). Imidlertid har den noe mindre kaliber enn det man fant i en del andre våpen på den tiden, 7.92x33mm, slik at den kan vel kanskje sies å være en slags sub machine gun, spesielt med tanke på at den har vesentlig mindre effektiv rekkevidde enn andre tilsvarende rifler. Interessant nok begynte STG-44 sitt liv som MP-43, og senere Mp-44, før den ble til STG-44.

 

Så ja; den hadde kanskje passet blant SMGene, men den er egentlig en kortversjon av en assault rifle :)

Lenke til kommentar
Ja, for å ta backup av profilen din er jo vanskelig......not.

 

Neida, men i CoD 4 var ikke akkurat dette feilfritt, jeg prøvde å restore backup et par ganger da jeg mistet rank 55 spilleren min, og fikk bare en feilmelding om at account data var corrupted. Så en skulle tro at de hadde laget en annen løsning på dette.

Jeg måtte ranke til 55 hvertfall 3 ganger i CoD 4, og det var litt irriterende med tanke på alle challengene jeg hadde fullført tidligere som tok litt tid, gull våpen og slikt.

Lenke til kommentar
Syns dere det passer å organisere "STG-44" våpenet blant riflene? Er ikke det litt upassende, passer vel heller bedre på sub machine guns?

Og btw, mitt favoritt våpen akkurat nå ;)

 

STG-44, eller Sturmgewehr 44, som det heter, er en såkalt assault rifle (det er det Sturmgewehr betyr). Imidlertid har den noe mindre kaliber enn det man fant i en del andre våpen på den tiden, 7.92x33mm, slik at den kan vel kanskje sies å være en slags sub machine gun, spesielt med tanke på at den har vesentlig mindre effektiv rekkevidde enn andre tilsvarende rifler. Interessant nok begynte STG-44 sitt liv som MP-43, og senere Mp-44, før den ble til STG-44.

 

Så ja; den hadde kanskje passet blant SMGene, men den er egentlig en kortversjon av en assault rifle :)

på samme måte som M1 carbine var sturmgewehr 44 ment som en hybrid som skulle dekke alle behov som bade en maskinpistol og en rifle kunne gi. da fikk troppene mindre å bære på og militæret kunne slippe å produsere pistoler som sjeldent ble brukt,men som bare kostet verdifulle kroner. M1 carbine var lett i motsetning til stg-44 som var mye tyngre. M1 carbine slet med dårlig magasin som førte til at patronene kom skjevt ut i matingen og låste bolten og var kun halvauto med 15skudd. stg-44 hadde ikke disse feilene med magasinene og funket veldig fint,men siden stg-44 var eNeste våpen med 7,92x33mm så var det ikke bestandig like lett å skaffe ammo i felten som sørget for probleMer riktig nok.

 

jeg liker også stg-44 i multiplayer. eneste dumme med mp er at våpenen har så rar effekt, komiskt når en M1 garand bruker 2-3 skudd på å drepe og en mauser kun 1 når kaliberet er nesten det samme.men skulle de laget mp helt realistisk i henhold til kaliber og den kraft ville mp vært et slaktegilde. one-shot-one-kill.

Lenke til kommentar
Syns dere det passer å organisere "STG-44" våpenet blant riflene? Er ikke det litt upassende, passer vel heller bedre på sub machine guns?

Og btw, mitt favoritt våpen akkurat nå ;)

for dem som legger merke til det så er alle mekanismer som bolter,hevearmer og ladearmer plassert på venstre side av våpnene som er helt feil,slik at hylsene spyttes ut på venstre side...........komsikt dette også. men dette er for at folk skal kunne se våpenet ordentlig på skjermen og se at bolten opererer mens man skyter og se hylsene fly som er kult å se på.

Lenke til kommentar
Server Authentication Failure hele uka... gleder meg til å spille etter jobb, men neida, får ikke komme på noen servere. Småsurt, kunne like gjerne lasta ned spillet.

 

1.*Server Authentication Failure*

a. Refresh server list

b. Try reloading your online profile “cod5 player”

c. Restart game. “This one almost always works for me”

 

 

Nr. 1b funker alltid for meg når jeg får samma feilen.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...