Gå til innhold

[Løst]Call of Duty: World at war ( Call of Duty 5 )


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil tro problemet løser seg da ;)

Tja, jeg sliter med samme og flere problemer: Trodde min nye laptop Acer 7730g med Nvidia GeForce 9600 M GT (512 dedikert minne) skulle kjøre dette spillet glatt men det gjør den ikke. Mye venting, hakking på mellomspill mellom brett etc. Får ikke stil inn musa heller; bare "sklir" rundt i bildet. Hjelper ikke å gå ned på oppløsning etc. Har en eldre HP som kjører spillet nesten knirkefritt men på lav oppløsning. Noen som kan hjelpe en fersking????

 

Mulig det er noe feil med driverene dine eller at du mangeler drivere. Prøv å innstaller skjermkort driveren på nytt du.

Ja, ser at det ligger en oppdatering på Nvidias hjemmesider men jeg får beskjed at jeg ikke har rett utgave av Vista installert (32-bits), noe jeg vitterligen har. Har kontaktet Acer`s support og venter på svar. Hel... mye styr da. Andre tips?

Og nå her jeg fått lasta ned nye drivere til skjermkortet. Installert spillet på nytt men nei, synes faktisk ting går tregere nå! Introen med Sutherland hakker noe helt for jævlig og det sammer gjør spillet. Ingen forskjell om jeg går ned til laveste oppløsning. Noen som kan hjelpe en fortvilt stakkar????

Lenke til kommentar
Er det flere enn meg som har problem med at classen man lager ikke lagres slik som den skal?

Får helt feil perks og granater når jeg skal spille.

valgte f.eks "3x special grenades" og fikk kun en.

 

Sikker på at det ikke funker pga. din special greade var smoke grenade da? Kan kun ha bare 1x av den.

Lenke til kommentar
Er det flere enn meg som har problem med at classen man lager ikke lagres slik som den skal?

Får helt feil perks og granater når jeg skal spille.

valgte f.eks "3x special grenades" og fikk kun en.

 

Sikker på at det ikke funker pga. din special greade var smoke grenade da? Kan kun ha bare 1x av den.

 

Nei da.... Er bare jeg som var teit. Har det i fingrene fra cod4. Cusmtom calss har skiftet plass når man velger... Hehehe. Flaut. :blush:

Lenke til kommentar
Noen som vet om det er mulig å spille med samme konto på to maskiner?

 

Funker dårlig tror jeg, laster du ned en spill fra innternett får man ikke spillt online da konto-keyen er brukt fra før...

 

Jeg lasta ned cod 4 og prøvde sikkert 20 key koder, men alle var brukt fra før så jeg fikk ikke spillt online... Endte med at jeg kjøpte spillet i butikken, angrer ikke 1 sekund i dag...

Lenke til kommentar
Noen som vet hva "sync every frame" betyr?

Så at fps sank til 60 konstant da...

 

Vsync ("vertical syncronization") betyr at skjermkortet ditt begrenser seg til oppgraderingsfrekvensen til skjermen. Altså, hvis skjermen din er stilt inn på 60Hz, vil ingen av spillene dine gå fortere enn 60 bilder i sekundet (fps). Hvis du skrur av Vsync (eller skrur av "wait for Vsync"), vil skjermkortet fungere uavhengig av skjermen og tillate høyere fps.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke greien med co-op. Hvordan kobler man seg til en server? Jeg henter serverlisten fra nettet men når jeg dobbeltklikker på en server eller trykker på JOIN skjer det ingenting. I vanlig multiplayer funker det fint, så jeg forstår ikke.

 

Jeg har filtret bort serverene med passord, og jeg måtte lide meg gjennom hele den flaue kampanjen for å låse opp zombie-modusen. Nå hva må jeg gjøre??

Lenke til kommentar
jeg syns singleplayer'ern var helt brukbar jeg. grafikken var heller ikke så gal.

 

hva syns dere om zombie-modden da, har noen klart å bryte rekorden til produsentene på level 23?

Grafikken er meget god, men det spiller ingen rolle når spillet er fantasiløst, håpløst lineært, fult av usynlige vegger, med mystiske drepende salver som stopper deg hvis du er "frekk nok" til å velge å flanke i stede for å følge utviklernes eneste vei, dårlig scriptet, og ikke minst med et usannsynlig antall bugs og crashs.

 

Zombie-mod'en og den nye War-modusen derimot er veldig vellykket. Men hvordan i hylleste kobler jeg meg til en zombie (eller annen co-op) server???

Lenke til kommentar

Jeg er ferdig med Singelplayeren på Hardest

Og må si at det er noe av det verste dritte jeg har vært borti.

Har aldri slått så ufattelig mange ganger i tastaturet over frustrasjon. Det er ikke kødd.. spillet går meg på nervene.

Grafikken er helt OK! men gameplayet er skrekkelig.

NULL frihet i spillet, og det var en forferdelig opplevelse etter å ha spilt FC2.

Man må følge en "trang gang" gjennom hele spillet.

og handliga er heller ikke bra spørr du meg. Har gjort det samme i så mange andre spill. og mange av oppdragene følte jeg meget meningsløse. Blant annet, denne ene gangen på slutten der man står å skyter på denne bygningen i evigheter. og når du skyter ned de fra taket, kommer det nye folk om 5 sekunder. og jeg føler ingen framgang. når de fleste endelig er drept og jeg skal nærme meg, kommer det en fyr med flammekaster ut fra sia og flammer meg ned før jeg rekker å blunke. Da handler det ikke om skills..

Så da må jeg gjøre dett drittskjedelige oppdraget en gang til, bevisst på hvor han er..

 

Spillet føles også trangt. Jeg føler meg ganske innesperret og en er få muligheter, som jeg nevnte tidligere. Et pluss er jo at det var en del oppdrag, men etter min mening så var ingen av de noe serlig gode.. eller jo! Det beste med spillet er flammekasteren som er fantastisk :) Noe som var den eneste gleden i spillet..

Og det flyoppdraget der man skal skyte båter osv, var et mission jeg hadde gledet meg til, men det var faktisk et av de dårligere oppdragene på hele spillet... Våpenlydene er også DRIT dårlige.

 

SÅNN! måtte bare få det ut.

 

Så COD WaW, har en ELENDIG singleplayer etter min mening!

Ellers har jeg ikke spilt noe online enda, noe jeg tror en MYE bedre.

Så dette spillet er nok et online spill!

 

Men jeg gidder ikke spille det online, siden jeg har så mange andre spill jeg skal spille så dette kommer bare til å ta mye tid.. Men det er sikkert bra!

 

 

-der..

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Jeg kjøpte spillet i dag, men har veldig problemer med å finne servere. kommer gjerne opp 8 servere og 6 av de er tomme, og resten er oppfylt eller lagger. Hvordan får jeg fikset dette. Jeg har skjønt at patch 1.1 er ute, vil dette hjelpe meg, og hvor får jeg tak i den?

 

VÆR SÅ SNILL Å SVAR MEG PÅ PM ettersom jeg ikke leser dette forumet mye......

 

Axel!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...