Gå til innhold

[Løst]Call of Duty: World at war ( Call of Duty 5 )


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt meg opp til lvl 48 nå, og må si jeg er ganske fornøyd. Nå spiller jeg riktignok CoD kun for multiplayer, og så langt syntes jeg det fungerer greit...

 

MEN, jeg syntes det er idiotisk at de har tuklet med hardcore. Da dette var det eneste jeg spilte i CoD4, så er det idiotisk at de har gjort så folk plutselig tåler 3-4-5 skudd i hardcore, med en singleshot rifle. Så, man må jo nesten spille på tweakede servere hvor de har satt maxhp til 30 for at det skal bli det samme...

Lenke til kommentar

Mulig det er tatt opp før i tråden, men da har jeg missa det.

Noen som kan svare meg på om man kan legge til cod5 i steam om man kjøper det på elkjøp f.eks?

Eller må man kjøpe det via steam for å få det registrert der? Vet man kan legge til valve spill, men usikker på andre typer spill.

 

Er 50 spenn billigere på elkjøp, ikke store summen, men det hjelper på når det kommer ut såpass mange bra spill som det gjør om dagen.

Lenke til kommentar

er det flere enn meg som syns at ladingen (av våpnene) funker litt dårlig. dersom du først begynner å lade og så løper så må du lade på nytt når du stanser igjen. eller du kan ikke skyte bestandig selv etter at du har løpt og stanset. (må trykke 4-5 ganger på museknappen før et skudd løsnes). dette er veldig irriterende når du spiller online:(

 

håper at det kommer noen hotfixes angående dette snart i form av nye patcher. 1,1 fikset bare grafiske problemer.

Lenke til kommentar
Er det jeg lurer på, derfor jeg ønsker at noen som har kjøpt cod5 boksen prøver å legge til keyen sin i steam.

 

Funker ikke, får kun lagt inn Cod5 som en snarvei uten key code....

 

Så då må nok kjøpe den i steam..

 

Får kun opp Non-steam game når jeg spille cod 5 nå, der hvor det pleier og stå CS:S og left 4 dead..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...