Gå til innhold

[Løst]Call of Duty: World at war ( Call of Duty 5 )


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg kjøpte meg CoD:WAW igår, og greide Singelplayern idag (den var kjempe grei da )

 

Men nå når jeg skulle starte MP kommer det opp at jeg må lage en Online bruker, og når jeg skriver inn navnet kommer det bare en "notice" som sier at jeg må ha online bruker til Co-op og MP.

 

Jeg har prøvd det meste, f.eks oppdatere PB, lage en bruker i Cod5 mappa. Er så forbanna atm, helvettes Activision og Treyarch.

 

Hadde vært kjempe visst noen kunne ha hjulpet meg, visst ikke får jeg vel bare gå tilbake til CoD4.

 

SPillet er kjøpt på Steam og er på PC

Lenke til kommentar
Hei, jeg kjøpte meg CoD:WAW igår, og greide Singelplayern idag (den var kjempe grei da )

 

Men nå når jeg skulle starte MP kommer det opp at jeg må lage en Online bruker, og når jeg skriver inn navnet kommer det bare en "notice" som sier at jeg må ha online bruker til Co-op og MP.

 

Jeg har prøvd det meste, f.eks oppdatere PB, lage en bruker i Cod5 mappa. Er så forbanna atm, helvettes Activision og Treyarch.

 

Hadde vært kjempe visst noen kunne ha hjulpet meg, visst ikke får jeg vel bare gå tilbake til CoD4.

 

SPillet er kjøpt på Steam og er på PC

 

Du kunne jo bare ganske enkelt ha kjøpt deg en konsoll?

Lenke til kommentar
Hei, jeg kjøpte meg CoD:WAW igår, og greide Singelplayern idag (den var kjempe grei da )

 

Men nå når jeg skulle starte MP kommer det opp at jeg må lage en Online bruker, og når jeg skriver inn navnet kommer det bare en "notice" som sier at jeg må ha online bruker til Co-op og MP.

 

Jeg har prøvd det meste, f.eks oppdatere PB, lage en bruker i Cod5 mappa. Er så forbanna atm, helvettes Activision og Treyarch.

 

Hadde vært kjempe visst noen kunne ha hjulpet meg, visst ikke får jeg vel bare gå tilbake til CoD4.

 

SPillet er kjøpt på Steam og er på PC

Har du prøvd å trykke "bekreft integriteten for spillbufferen" i steam? (mine spill - cod:ww - høyreklikk - egenskaper - lokale filer)

Vet ikke om det hjelper, men det har vært løsningen for meg mange ganger i steam-spill :)

 

CoD:WW er forresten det beste CoD-spillet siden CoD:UO etter min mening. Ser veldig mange som klager på ting de enkelt kan unngå ved å velge en annen gametype eller bare en annen server å spille på. Da er det vel helst brukerfeil det er snakk om, ikke spillet sin skyld ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+981287349

Hentet fra en artikkel her på Gamer.

Hele artikkelen kan leses her: clicky

 

Ytterligere detaljer om Call of Duty 6 er ikke kjent, men det har gått rykter om at dette spillet vil gi oss en skikkelig science fiction-krig. Rykter er imidlertid noe helt annet enn kalde fakta.
Lenke til kommentar

Hvorfor er det så mange som har fått for seg at Treyarch sine bidrag til CoD serien er dårligere enn Infinity Ward's? Tøv, tøys og tull mener nå jeg. Koste meg stort med tillegspakken til CoD; United Offensive, og likedan med CoD3. Solide bidrag begge deler, og World at War er nok et eksempel på dette. Enig? Uenig? Hvorfor evt.?

Lenke til kommentar

Har kjøpt dette spillet og si størrelsen på karta skuffer meg litt, og et forferdeligt tempo på spillet. Respawn kansje 1 sekund etterpå død!!!

 

Men det som plage meg mest er at jeg spille Far cry 2 og COD: WaW, og må si jeg liker bedre Far cry 2 med store åpne brett.

 

Ser det er MODS til COD men finnes det store maps til dette spillet og ?

 

Veldig lite custom maps, og på far cry 2 er det tusenvis av maps.

 

Treger litt på jeg kjøpte dette spillet, men håper også det kommer støre maps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...