Gå til innhold

[Løst]Call of Duty: World at war ( Call of Duty 5 )


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

jippi...........level 65:) fikk unlocka us carbine,men den var ikke så god dessverre. de hadde gjort en feil med den da, som ekstra utstyr til våpenet kan man få trommelmagasin,men problemet er at dette ble aldri produsert til us carbine. 30skudd bananmagasin er det største magasinet som ble produsert til denne. i nyere tid kan man dog få 40 og 50 skudd bananmagasin,men det er i nyere tid.

 

men jeg digger virkelig ppsh'en i 7,62x25mm tokarev;) veldig typisk "spray and pray" våpen,avfyrer man nok skudd så bør ihvertfall 1 skudd treffe;P

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Patch 1.2 Ute!

Last ned herfra.

 

Fixes:

Free Multiplayer Map! The tide is out and the sun is high – this daytime version of Makin sheds new light on the battle!

Fixed exploits that allowed for power ranking servers.

Fixed router related server authentication errors.

Fixed HTTP Redirect functionality for downloading mods

Fixed sound device crashes stemming from Emulated Sound Devices

Fixed exploit which allowed players to color their name tag

Lenke til kommentar

det fikk jeg og med meg, no har alle crackede servere jeg hadde som favoritter bare blitt til ip adresse. navnet på serveren er vekke og man kan ikke klikke på adressa heller. prøvde å legge til en ikke-cracked server og då kom navnet frem, men gikk ikke an å klikke på den.

det er vel ikke en hemmelighet at jeg har cod5 pirat, så etter jeg installerte patchen så må jeg ha ny nodvd-crack og den finnes vel ikke enda tenker jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...