Gå til innhold

Secret Santa 2008: Gi en julegave til en forumbruker! (VIKTIG BESKJED..!)


b-real

Anbefalte innlegg

*sukk*

 

Jeg ANER ikke hva som er galt. Gikk igjennom alt av mail en hadde mottatt i går og markerte de som var ulest og gikk igjennom hele lista, men neida, folk har forsatt ikke fått noe PM osv *sukk*

 

 

Er på nippet til å gi opp.

 

 

Edit: HAHAHAHAHAHA...så episk tragisk.

Var 2 sider på mail-lista mi, faen ikke rart at en del folk ikke fikk PM *le*

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke folk skrive hva vil de vil da, her i tråden? På den måten vet man hva sin person vil ha, uten å faktisk møtte spørre personen selv, så hele poenget forsvinner. Ville jo vært litt gøy å bare få en random gave også, men da synes jeg faktisk heller det er bedre å bruke pengene til noe folk faktisk vil ha.

 

Grensen er på 100-300 om jeg ikke husker feil. Da ønsker jeg meg en brems til klatring. Den i linken er fin.

 

Hvis ikke er en bok veldig fint, har lyst å begynne på Conn Igguldens serie om Djengis Khan, ergo trenger jeg første boken på engelsk, og siden den faktisk var såpass billig kan du slenge på bok 2 og bok 3... Alle 3 bøker bli faktisk i underkant av grensen, hoho^^

Endret av Genuine Genes
Lenke til kommentar

For min del er det "rare" gaver som gjerne slår til. Bøker om noe spesielt innen historie/biologi/teknologi (nano teknologi f.eks).

Ellers er jeg for gaver som blir brukt, dvs ikke rene pyntegjenstander. F.eks klatreutstyr som nevnt før i tråden, eller 1kg gleider til skikjøring ^^

 

Har egentlig det meste jeg trenger, og ønsker meg, så vanskelig å tenke på noe spesielt, det over burde gi noen ideer though.

Lenke til kommentar

Jeg har fått PM :) Det skal handles!!!

 

 

Jeg ønsker meg:

Bra film(jeg er ganske åpensinn av meg), gjerne Blu-ray

Sokker slår ann hos meg :) Trenger sokker :p størrelse 42

Noe snowboardgreia, da mener jeg alt mulig som har noe med snowboard å gjøre. F.eks votter? Jeg er en Medium gutt

 

Ellers er jeg glad for hva som helst ;) Jeg har aldri brydd meg om hva jeg får, bare at jeg får gi bort gave. Det er koselig :) Har vært med på det tre ganger nu.

 

 

PS: jeg vil IKKE ha noe ting som har noe med lyd å gjøre :) Ergo musikk, headset osv.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...