Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! Havnet tilfeldigvis inn på denne Wikipedia-artikkelen. Syns det er morsomt å se på gruppene her. Mange av gruppevinnerne har vunnet alle kampene sine, og har i tillegg (+/-) 50 mål i målforskjellen (på 10 kamper). På den andre siden har man f.eks. Malta som kom sist i sin gruppe, med 10 tap, 0 scorte mål og 55 baklengs. :p

Skrevet

Må se det i forhold til kvaliteten på fotball og. Her har de bare sammenlignet lønn og billettpris. I forhold til hvor dårlig norsk fotball er, burde det vært enda billigere, imo.

Skrevet

Må se det i forhold til kvaliteten på fotball og. Her har de bare sammenlignet lønn og billettpris. I forhold til hvor dårlig norsk fotball er, burde det vært enda billigere, imo.

Vel, jeg er godt fornøyd med "valuta for penga" på Molde stadion i år :)

Skrevet

Premier League blant de dyreste billettene innen fotballverdenen.

http://www.squawka.com/news/premier-league-most-attended-league-but-it-comes-at-a-price/229132

Kan gjerne merke hvor Tippeligaen ligger på den listen (Jo høyere opp jo mindre betaler man for billetten).

634x689xticket-prices.jpg.pagespeed.ic.j

Veldig interessant, spesielt mtp at man ofte hører folk klage på billettprisene i Norge.

Tror ikke de brukte disponibel inntekt i regningen. Norge har høye inntekter men også høye skatter og høye priser for andre nødvendige varer. Det endrer mye hvor mye ekstra penger en har til å kjøpe unødvendige billetter

Det ville endre tabellen ganske mye antar jeg

Skrevet

Godt poeng. Samtidig tviler jeg på at det er så dyrt i Norge sammenlignet med andre land. Er mange andre ting innenfor kultur jeg opplever som dyrt i forhold.

Skrevet

Er vel ikke så lett å gjøre noe med. Det er jo generelt ganske så mye rasisme mot mørhudede i østeuropa, og gjelder på sett og vis store deler av Polen det her.

Skrevet

Zlatan er relevant i alle tråder. For en spiller! Så den nyeste dokumentaren om han igår natt. Likte den veldig godt.

Min favorittspiller uten tvil.

Nyeste? Hva heter den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...