Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Luciano poster som han vanligvis gjør og Jotun poster som han vanligvis gjør. Det er et forum, hvem bryr seg?

 

Hvordan sjekker man ut hvem som har flest innlegg i de forskjellige trådene forresten? Tipper det er Giallorossi som har flest her, men bare lurer sånn rent generelt.

 

Trykk på mine innlegg -> så ved siden av tråden du ønsker å se, står det xxx svar i tråden -> trykk der og da ser du hvor mange poster alle som har skrevet i den her.

 

Uansett så er topp 10;

#1 Giallorossi 		1007
#2 Latias 		1005
#3 DJ_Dark 		926
#4 Jotun 		595
#5 tc47 		547
#6 Herr Brun 		380
#7 TomHel 		379
#8 Sameboe 		374
#9 Jørgen 		347
#10 Lucky Luciano 	316

Endret av Emils1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal forøvrig gi deg en like på den, DJ_Dark. Er vel hovedsakelig plusser, forumtreff og kule signaturer som opptar deg her inne.

Håpløs kommentar.

 

Jeg var ganske så seriøs med det jeg skrev der. Det er ytterst få som kan italiensk i tråden her, så hvorfor poste det i det hele tatt? Fint for deg at du kan det, skal ikke ta fra deg det, men det blir det samme som om jeg skal begynne å skrive nederlandsk her, fordi jeg kan det litt.

 

EDIT: Siste kommentar fra meg.

Endret av DJ_Dark
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Nå gjorde vel Terry det akkurat samme ( bare på en annen måte) i serierunden som var før ligacupen.

 

Og den godenste Beckham sparket ned en spiller (ok, taklet) en spiller for England.

 

Dette skjer i alle lag og nasjoner. Likegreit å droppe den "spansk fotball er så unfair" med engang.

 

IMO bedre å drøye enn å sparke ned en spiller i alle fall, når det først blir gjort.

Lenke til kommentar

Ja, personlig synes jeg ikke det er så ille. Man utnytter reglene til sin fordel. Men samtidig så kan det jo hende at Pique aldri hadde fått det gule kortet resten av sesongen, og dermed måtte stå over 1 ekstra kamp.

 

Alonso må jo stå over kampen mot Sporting, en kamp som veldig fort kan ende opp med poengtap. Hadde han ikke fått det unødvendige gule mot Atletico så hadde man stilt med et bedre lag mot Sporting.

 

Men selvsagt, er på kanten av det som burde være lov. Men jeg synes også at det er mye bedre å få kortet for drøying enn å få det med en takling. Da skader du i alle fall ingen.

Lenke til kommentar

Men hvorfor ikke bare spare Pique i matchen mot Levante uansett? Da blir han klar til kampen mot Real...

 

Ser ikke logikken.

 

Det er ingen logikk i hvorfor Terry gjorde det, Alonso gjorde det vel i fjor? og Pique gjør det nå. Men de vet med å benytte seg av feil i reglene, og jeg kan ikke se hvordan de kan ha reglene på sin side og straffe Pique fordi han får et gult kort. Syns alle slike saker bare er merkelige. La nå han spille mot Real Madrid. Jeg vil se El Clasico med ALLE stjernene utpå banen. Det er slik verdens største fotballkamp skal være !

 

Over til filming. Har irritert meg grenseløst over all filmingen som skjer i Premier League om dagen. Virker som om de fleste spillere syns filming er greit. Nå var det vel Helguson mot Chelsea, David Luiz som igrunn holder på med mye rart i alle kampene han spiller og ikke minst Luis fuckings Suarez, som jeg syns var en fantastisk fotballspiller å se på, men som nå er det største hatobjektet jeg vet om. At det er mulig å være så taper at han må ty til filming i annenhver situasjon. Etter rasisme-saken mot Evra, så sa Suarez i et intervju at han spilte fotball fordi det var det han syns va gøyest i livet og alt det der, men alikavel så er han den største juksemakeren i England. Er det gøy?

 

Håper inderlig Liverpool tar tak i dette, og håndterer dette, slik som de gjorde med Torres. Som Ferguson klarte med Ronaldo. Tar med at Villas-Boas bør gjøre de samme med Luiz. Virker ikke som om han har helt kontroll over spillerene enda. Dog håper jeg Abra gir han mye mer tid, for han kan bli en stor, stor manager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...