Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Jeg sier ikke at La Liga er så sykt spennende heller, men det betyr ikke at lagene er bøssedårlig likevel. De gjør det ganske skarpt i Europa League, uten at det er verdens beste målestokk da. I England har man flere lag rett bak tetlagene, noe man mangler i Spania nå, som i og for seg ikke er så rart, når du ser på hvilke spillere som har forsvunnet fra f.eks Valencia og Atletico Madrid. Systemet er fucked up i Primera, men så tjener også Barcelona og Real veldig godt på det, og er en klasse over alle andre lag i verden. Det ser man på hendholdsvis lagsamarbeidet og stallen til lagene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men men. Hadde Spania ligger der hvor England er nå, og England hvor Spania er nå, så hadde nok 90% av nordmenn sagt at PL suger og La Liga var det beste. Slik er det bare (dette var ikke personlig til deg).

Svergie er da ikke noe særlig nærmere Italia enn vi er, likevel følger de mer med på Serie A enn PL. Det har nok mer med nasjonale bånd enn ren geografi.

 

Og om jeg hadde vært ute etter hawaiifotball og røde kort ville jeg sett på æresdivisjon.

Lenke til kommentar

Anbefaler alle å se denne videoen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=I6A_K8oWqfk&feature=related

 

Anbefaler deg og se denne:

 

http://www.youtube.com/watch?v=pWe_lwegpHk

Anbefaler deg å se på mer fotball for det den filmen din viser er ikke unikt for Barca. Kunne satt sammen en slik video av maaaaaaange lag.

 

Så fordi jeg synes den videoen jeg linket til kanskje kunne være interessant, underholdende eller i for seg informativ burde jeg se på mer fotball? Sa på ingen måte at videoen er fasiten på fantastisk ballbesittende fotball. Liker at du klarer å trekke en sådan konklusjon om en person av en linket video.

Endret av fnats
Lenke til kommentar

Lazio-Udinese også. 1-1 til pause. Floro Flores(!) og Senad Lulic. Di Natale, Domizzi og Armero benket for Udinese fra start - blir vel hvilt før storoppgjøret mot Juventus(på onsdag). Benatia har mot alle odds pådratt seg gult kort og mister Juventus-kampen.

 

Ellers er det tragikomisk å melde fra støvellandet om Boateng unngår tre kampers karantene for filmingen i går. På tide å være konsekvent etter at Krasic fikk karantene for noe lignende i fjor. For ikke å nevne Zlatan, da. Interessant også å merke seg at media knapt omtaler filmingen og dets konsekvenser. Hadde det vært Juventus eller Inter hadde media ligget paddeflat og skrevet side opp og side ned.

Endret av Lucky Luciano
Lenke til kommentar

Ellers er det tragikomisk å melde fra støvellandet om Boateng unngår tre kampers karantene for filmingen i går. På tide å være konsekvent etter at Krasic fikk karantene for noe lignende i fjor. For ikke å nevne Zlatan, da.

 

Hvis du tenker Bolonga kampen, så blir faktisk Zlatan truffet. Overspilling, ser det dog ut som.

 

Prince derimot, det er bare flaut. Så får vi håpe FIGC har tatt tidlig juleferie og idømmer Prince utestengelse når de er tilbake.

 

Der ble Mangia sparket av Palermo ja, var bare et tidsspørsmål når det skulle skje.

Lenke til kommentar

Ellers er det tragikomisk å melde fra støvellandet om Boateng unngår tre kampers karantene for filmingen i går. På tide å være konsekvent etter at Krasic fikk karantene for noe lignende i fjor. For ikke å nevne Zlatan, da.

 

Hvis du tenker Bolonga kampen, så blir faktisk Zlatan truffet. Overspilling, ser det dog ut som.

 

Prince derimot, det er bare flaut. Så får vi håpe FIGC har tatt tidlig juleferie og idømmer Prince utestengelse når de er tilbake.

 

Der ble Mangia sparket av Palermo ja, var bare et tidsspørsmål når det skulle skje.

 

Vel, Prince blir faktisk også truffet om man skal bedømme det slik. Ser ikke helt forskjellen.

 

Forresten, Lotito under gårsdagens kamp:374194_2441989730266_1267513894_32284599_944692571_n.jpg

Endret av Lucky Luciano
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, Prince blir faktisk også truffet om man skal bedømme det slik. Ser ikke helt forskjellen.

 

Dårlig formulert av meg... Zlatan blir faktisk truffet av sparket til Bolonga spilleren.

 

Prince derimot, han stuper samtidig som han dytter beinet sitt mot keeperen. Om han i det hele tatt treffer keeper med venstre bein.

 

Forsåvidt så var straffen mot Siena, Milans fjerde straffe på like mange kamper på rad og Zlatan har skårt på alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...