Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tre Ankare er hverken mannesnus eller damesnus, det er generell allmenn snus. Jeg synes ikke den bidro med noe nytt, helt streit white portion uten noe særlig god smak eller lukt. Den er etter hva jeg har erfart kun tilgjengelig i Sverige? Ta en anmeldelse av LeVel snus da! Samme merke som lager billigsigaretter. Tidenes møkkasnus etter min mening.

 

Dere må få ordna anmeldelser av mange flere snustyper:

-Diverse White Portion

-Skruff (vanlig & tranebär)

-Den gule kubanske

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Dere må få ordna anmeldelser av mange flere snustyper:

-Den gule kubanske

 

Montecristo*

 

Så Montecristo portion på kiwi her forleden dag, så tar meg muligens en tur innom der og skriver en anmeldelse av den når jeg får tid ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Har prøvd nikotin fri snus, det ble ikke samme effekten, og savnet etter noe sterkt var der.

De fleste som snuser savner faktisk ikke nikotinet, men savnet å ha noe under leppen er der.

Lenke til kommentar
Noen har som har prøvd BackOff, lurer på hvordan nikotinfri snus funker. Er det no digg, liksom?

En annen ting også.... Noen som har prøvd Phantom, har lest mye på den, men aldri hørt noen snakke om den. Er dette en snus jeg må over grensa for å få tak i?

 

Har prøvd Phantom jeg, den blå(enebær) eller den gule(classic) du snakker om?

Lenke til kommentar
Alle Phantomene :p Hva syntes du om den du har prøvd da?

Enebær, er ikke det litt sært og ha i snusen da?

 

Har smakt classic og "blue"(enebær).

Classic var ganske grei egentlig, men posene sprekker alt for lett..

Enebær'n var noe dritt, enkelt og greit. Smakte te, og det er ikke positivt ved snus.

Hadde aldri hørt om enebær før jeg hadde en boks med blue, lol.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...