Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er kjipt å bruke penger på snus en veit er dårlig, men skal skrive anmeldelse av - ja. 60kr rett i dass.

 

Først: Jeg mener ikke å virke sur eller noe når jeg skriver, men gidder ikke bruke tid på å "forme" det jeg skriver, så da kan det nok oppfattes surt etc. Men ja, når det gjelder anmeldelser av snus.. Kanskje det er bedre om 3-4 stykker gir snusen en karakter på de forskjellige områdene, og så lager man et gjennomsnitt av det? For som du selv sa til meg, snus er veldig subjektivt.

 

Noen vaskebjørner synes røda lacket er det sorte gull, og vil heller spise jord enn å kjøpe general. Og å bruke 60 kroner på en snus du vet er dårlig suger litt ja.

Lenke til kommentar
Nyhus;

Vertigo Cuba Gold er en damesnus. Dama mi syns designet på den var kjempe fint, så hun ville da prøve den fordi den så bra ut. (Nei, ho snuser ikke. Og jeg sa nei :p)

Ah, den der ja. Aldri helt tenkt over hva den heter, da jeg aldri har hatt noen grunn til å kjøpe/prøve den.

 

For som du selv sa til meg, snus er veldig subjektivt.

Riktig, noe som står over anmeldelsene.

 

Til brukerne:

HUSK AT HVILKE SNUS EN LIKER ER VELDIG SUBJEKTIVT! AT ANMELDEREN LIKER EN TYPE SNUS VELDIG GODT, BETYR IKKE AT DU KOMMER TIL Å GJØRE DET, SÅ SE PÅ ANMELDELSENE SOM EN PEKEPINN OG IKKE FAKTA!

Dette går begge veier.

Lenke til kommentar

Akkurat nå har jeg et veldig ubehagelig sug etter snus. Sterk, svak, uansett hva det er. Det er ganske jævlig, og jeg klarer ikke å ro meg ned i det hele tatt. Kjenner at jeg ikke slapper av i det hele tatt. Dette er altså etter et par tre dager uten snus, og uten verken anledning eller penger til å kjøpe noe før tirsdag kjenner jeg på meg at jeg kommer til å være irritabel, veldig irriterende og sur frem til da.

 

Det må da være noe jeg kan gjøre for å ro ned, for det er alt annet enn behagelig just nu.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...