Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Navn: Lucky Strike

 

Bilde http://www.northerner.com/thumbnails/lucky...inal-portio.jpg

 

Utseende: Stilfullt med metall som gjør at snusen holder seg mye lengre. 10/10

 

Lukt: God tobakklukt som gjerne minner litt om Nick & Jhonny sin lukt. 9/10

 

Smak: Smaken er sterk og holder seg lenge etter at du har kastet den. Veldig god ettersmak 9/10

 

Konsistens: Renner så og si ingenting, kan bli veldig glatt etter en 30 minutters tid som fører til at den begynner å skli litt ned i leppen. 7/10

 

Effekt: Dekker så absolutt nikotin behovet, er vanligvis snuser av Nick & Jhonny Sterk og den stiller virkelig opp!

 

Oppsummering: Totalt sett så får Lucky Strike 8 / 10 av meg, trekket ligger i konsistensen. Anbefales!

 

Tror en av anmelderne burde ta en sjekk på den. Den var altfor snill, ville gitt den 4/10 .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

 

Navn: Lucky Strike

 

Bilde http://www.northerner.com/thumbnails/lucky...inal-portio.jpg

 

Utseende: Stilfullt med metall som gjør at snusen holder seg mye lengre. 10/10

 

Lukt: God tobakklukt som gjerne minner litt om Nick & Jhonny sin lukt. 9/10

 

Smak: Smaken er sterk og holder seg lenge etter at du har kastet den. Veldig god ettersmak 9/10

 

Konsistens: Renner så og si ingenting, kan bli veldig glatt etter en 30 minutters tid som fører til at den begynner å skli litt ned i leppen. 7/10

 

Effekt: Dekker så absolutt nikotin behovet, er vanligvis snuser av Nick & Jhonny Sterk og den stiller virkelig opp!

 

Oppsummering: Totalt sett så får Lucky Strike 8 / 10 av meg, trekket ligger i konsistensen. Anbefales!

 

 

Mangler karakter på effekt, og totalt sett så får ikke LS rett karakter pga det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Hvor lenge holder en boks Skruf Original porsjon seg når den er åpna, i normal romtempratur/lomma?

 

En uke + -

Litt vanskelig å si ;)

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Snus er likevel ikke farlig for blodtrykk og hjertet

 

(Dagbladet.no): Debatten om hvorvidt snus øker risikoen for høyt blodtrykk og hjerte- og karsykdommer har pågått i en årrekke. To tidligere studier har påvist høyere blodtrykk blant snusere, mens seks studier ikke har kunnet bekrefte dette, skriver forskerne ved Umeå-universitetet i Sverige.

 

I en ny studie, publisert i siste utgave av Läkartidningen, slår forskerne fast at det ikke er noen sammenheng mellom snusbruk og høyt blodtrykk.

Lenke til kommentar
Snus er likevel ikke farlig for blodtrykk og hjertet

 

(Dagbladet.no): Debatten om hvorvidt snus øker risikoen for høyt blodtrykk og hjerte- og karsykdommer har pågått i en årrekke. To tidligere studier har påvist høyere blodtrykk blant snusere, mens seks studier ikke har kunnet bekrefte dette, skriver forskerne ved Umeå-universitetet i Sverige.

 

I en ny studie, publisert i siste utgave av Läkartidningen, slår forskerne fast at det ikke er noen sammenheng mellom snusbruk og høyt blodtrykk.

Hah, så gøy. :)

Nå er det bare kreften som må bevises at ikke er sammenhengbar med snus, selvom jeg frykter at den faktisk er det. :p

Lenke til kommentar

Det er aldri bevist at snus har noe som helst med kreft å gjøre, men det er bare et tidsspørsmål før noen finner ut hvilke skader kroppen tar av snus. Tobakk er og har alltid vært skadelig, spørsmålet er bare hva som tar skade av hva.

 

En løs da?

Begynner å bli tørr det øyeblikket du åpner boksen første gang. Løssnus blir heller ikke dårlig, som i råtten eller helseskadelig(mer enn normalen that is), men blir vanskelig å bake og ubehagelig å ha under leppa. Om jeg skulle åpne en løssnusboks på mandag, ville jeg helst brukt den opp før uka er omme.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...