Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg drar snart til København. Er bare 15, men har student-ID som viser at eg er 17. Viss eg ikke før tak i snus i noen av kioskene i København, er det vits i å prøve på Flyplassen? Tenker at Tax-Free'n kan bli litt vanskelig m.t.p at de sikkert er vant med falsk ID? Er det noen kiosker eller kafèer eller lignende på Kastrup hvor det er mulig å få tak i snus? Og står det på flybilletten hvor gammel jeg er?

 

Huff, masse spørsmål :whistle:

Lenke til kommentar
Eg drar snart til København. Er bare 15, men har student-ID som viser at eg er 17. Viss eg ikke før tak i snus i noen av kioskene i København, er det vits i å prøve på Flyplassen? Tenker at Tax-Free'n kan bli litt vanskelig m.t.p at de sikkert er vant med falsk ID? Er det noen kiosker eller kafèer eller lignende på Kastrup hvor det er mulig å få tak i snus? Og står det på flybilletten hvor gammel jeg er?

 

Huff, masse spørsmål :whistle:

Trådregler.

Lenke til kommentar
Trådregler.

Riktig:

- Spør ikke etter råd om hvordan du kan bryte norsk lov i denne tråden. Med andre ord, er du under 18år, finn tips på hvordan du får sneket til deg en snusboks andre steder enn denne tråden. Er du under 18år og har fått kjøpt snus, ikke skryt av det i tråden. Innlegg av nevnte typer vil bli rapportert.

 

Dessuten, studentID skal ikke fungere. Eneste valide identifikasjon er pass, bankkort og førerkort.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Eg drar snart til København. Er bare 15, men har student-ID som viser at eg er 17. Viss eg ikke før tak i snus i noen av kioskene i København, er det vits i å prøve på Flyplassen? Tenker at Tax-Free'n kan bli litt vanskelig m.t.p at de sikkert er vant med falsk ID? Er det noen kiosker eller kafèer eller lignende på Kastrup hvor det er mulig å få tak i snus? Og står det på flybilletten hvor gammel jeg er?

 

Huff, masse spørsmål :whistle:

Håper du blir tatt for identitetsforfalskning. Det er kriminelt og ikke lite frekkt!

får ofte problemer med magen når jeg tar meg en snus, har blitt mye slik i det siste. Hver gang jeg tar meg en snus (samme hvilket merke), så får jeg nødt å fise av en eller annen grunn, og jeg blir noen gangen litt vond i magen. Noen som vet hva problemet er, og hvordan jeg kan bli kvitt det?

Har du tatt en graviditetssjekk eller har du hatt ubeskyttet sex i den seneste tiden?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...