Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Jeg elsker København. Var rundt å leitet etter snus uten resultater, så gikk til hotellet for å slappe av. På veien stikker eg innom en Seven Eleven. Men eg står i kassen med cola'en i hånden faller blikket bort på ett lite kjøleskap, og tro det eller ei så er det fullt av snus. Ikke hvilken som helst snus, men GENERAL LØS (elsk). Så spør jeg mannen i kassen litt usikkert om hva som er aldergrensen på snus i Danmark.( Jeg er 15, ser ikke noe eldre ut heller) Da svarer han: Vi selger til alle vi :D Lykken boblet opp i meg så eg kjøpte like så 10 bokser. Hver kostet 32 kr. 320 kr for 10 bokser var jo også en meget god pris!

 

Alt i alt, det er deilig å være norsk i Danmark :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne her ser jeg ikke helt..

De skal forby snusing og røyking, både innen- og utendørs. Røykeloven er jo grei. Man må ut og røyke fordi dette er til sjenanse for andre innendørs, og det skader andre rundt. Men snus? Vi skal ikke få lov til å ta en snus inne en gang? De prøvde faktisk dette på den skolen jeg gikk på i fjor, med totalforbud mot å bruke snus inne. Ikke at det var så mange som rettet seg etter dette da. Tror ikke det er så mange som blir skadet av at noen legger en pris i overleppa.

Jeg ser deres mening om at flere vil slutte, hvis det ikke er lov til å snuse innendørs, men de forbyr jo utendørs og.

Jeg skulle likt å møtt disse som har fremmet dette forslaget og kommet med et forslag til en lov som tar i fra dem noen av deres små gleder i livet.

Idiotmennesker!

Røykerne kommer jo med "Hvorfor skal det være lov å snuse inne når det er ikke er lov å røyke inne?"

De skal ta med seg oss snuserne i dragsuget mot røyken. Bare dumt.

Lenke til kommentar

Hvis du har en time og avsi og kan dra til byen er det flere steder de selger offroad. Prøv på tobakk foretninger, og rare alt mulig sjapper. De har det ikke på narvesen og rema, der de bare har de vanlige merkene.

 

Noen som veit om en side der det står nikotininholdet i forskjellig snus? veit en slik link har blitt postet i tidligere snustråder men gidder ikke lete gjennom. :D

Lenke til kommentar

Der kan jeg nok ikke hjelpe deg. Har ikke vert på ekspidisjon med mål å finne offroad enda selv. Kommer til å gjøre det i desember en gang. Hvis jeg finner en bra der de har offroad kan jeg komme tilbake til det og poste her. Sorry :p Alt jeg veit er at det finens i oslo. Ligger en tobakksbutikk på majorstuen der de har tror jeg.

Lenke til kommentar

Haha ser for meg folk stikker ut for å ta "Snuspauser" som blir opptil 30min+ konstant

 

nei vent, leste nettopp igjennom hele artikkelen og så "Fra nyttår blir det ulovlig å røyke og snuse både innendørs og utendørs i arbeidstida for rundt 3000 ansatte i Bodø kommune."

 

Inne og utendørs, ser for meg at det blir noen lite effektive arbeidsdager med mye irritasjon etter nyttår =)

 

 

(Skulle egentlig ikke hatt noe imot å bli burt inne en måned uten snus, må jo være greieste måten å slutte på)

Lenke til kommentar
Fordi snusing ikke plager eller skader andre, i motsetning til røyk.

I know, men "En røyker har alltid rett" - i egne øyne. Vi er vel kanskje slik snuserne også, men at vi taper denne saken er å føre skam over menneskets logiske sans.

Jeg både røyker og snuser, men har intet problem med å innse at røyk er langt mer plagsomt for andre enn hva snus er. Men ja, jeg skjønner hva du mener og er enig i at det er tilbakestående deluxe.

Lenke til kommentar

Fikk den mailen jeg og :) Skal bestille en porsjon og et par løs.

 

Angående forbud av snus. Hva faen skal de gjøre a?

Om du har en stor arbeidplass hvor en stor andel snuser og hverken får lov inne eller ute. Sett at regelen blir overholdt de første dagene, men jeg blir utrolig aggressiv og får vondt i huet etter et par dager hvis jeg ikke får snus, for ikke å snakke om abstinenser og rastløshet. Det der går jo bare ikke. Vil jo bli veldig mange ukonsentrerte mennesker etterhvert :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg syns det er helt idioti å forby noen av dela. Jeg kan selvfølgelig se at det er plagsomt for ikke-røykere å gå igjennom en sky av røyk hver gang de skal ut, men det problemes kan løses veldig enkelt ved å ha et eget røykeområde.

Snus blir jo enda mer idiotisk igjen. Det skader ikke andre, det plager ikke andre - det er ikke sikkert andre legger merke til at man snuser engang!

 

Jeg ville ikke jobba et sted som skulle bestemme over uvanene mine i arbeidstida i så stor grad.

Lenke til kommentar

Navn: Lucky Strike

 

Bilde http://www.northerner.com/thumbnails/lucky...inal-portio.jpg

 

Utseende: Stilfullt med metall som gjør at snusen holder seg mye lengre. 10/10

 

Lukt: God tobakklukt som gjerne minner litt om Nick & Jhonny sin lukt. 9/10

 

Smak: Smaken er sterk og holder seg lenge etter at du har kastet den. Veldig god ettersmak 9/10

 

Konsistens: Renner så og si ingenting, kan bli veldig glatt etter en 30 minutters tid som fører til at den begynner å skli litt ned i leppen. 7/10

 

Effekt: Dekker så absolutt nikotin behovet, er vanligvis snuser av Nick & Jhonny Sterk og den stiller virkelig opp!

 

Oppsummering: Totalt sett så får Lucky Strike 8 / 10 av meg, trekket ligger i konsistensen. Anbefales!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...