Gå til innhold

For gamere - Hvor gammel er du?


Alder på gamere  

134 stemmer

  1. 1. Hvor gammel er du?

    • Under 10
      1
    • 10-12
      1
    • 13-15
      19
    • 16-18
      35
    • 19-21
      19
    • 22-25
      18
    • 25-28
      20
    • 28-31
      7
    • Over 32
      14
    • Jeg vil kun stemme
      0


Anbefalte innlegg

Er 25, har spilt siden finmotorikken tillot det. Stort sett alle jeg kjenner spiller enten mye eller har god kjennskap til spill. Sjefen og kona hans, godt over 50, spiller PS3 til den store gullmedaljen. På samme måte som de gamle rockerne ikke har sluttet med rock og de gamle tegneserieleserne ikke har sluttet med tegneserier, snarere henger på messer og bytter plater og tegneserier med hverandre til de går i graven, kommer gamere til å spille seg inn i evigheten.

Tenk hvilken fantastisk mulighet spill er til å holde hjernen i form! Man kan bli for støl, tunghørt og svaksynt til det meste, men evnen til å holde en dualshock blir nok noe av det siste som forsvinner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er 25, har spilt siden finmotorikken tillot det. Stort sett alle jeg kjenner spiller enten mye eller har god kjennskap til spill. Sjefen og kona hans, godt over 50, spiller PS3 til den store gullmedaljen. På samme måte som de gamle rockerne ikke har sluttet med rock og de gamle tegneserieleserne ikke har sluttet med tegneserier, snarere henger på messer og bytter plater og tegneserier med hverandre til de går i graven, kommer gamere til å spille seg inn i evigheten.

Tenk hvilken fantastisk mulighet spill er til å holde hjernen i form! Man kan bli for støl, tunghørt og svaksynt til det meste, men evnen til å holde en dualshock blir nok noe av det siste som forsvinner.

Og jeg som ser på de som bytter tegneserier som nerdete. Snakk om å møte seg selv i døren...

Lenke til kommentar
17 og gamer som faen ^^ spiller FPS, RTS og MMORPGs! alt skal spilles med venner ofc :) blir litt mye data kanskje :p siden jeg spiller når jeg kommer hjem og lærer om data på skolen! Data/Elektronik ftw ^^

 

eg spiller ikkje særlig mye når eg kommer hjem. speler mest når noen venner spør meg.

men når dei spør meg. er eg opptatt :(

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

31 år.

 

Noe jeg har tenkt på i det siste: En person som er 18 år nå var bare 10 da Xbox 360 kom ut. Sier litt om varigheten til denne generasjonen...

 

Føler meg gammel når jeg leser nostalgiske poster fra barndommen om Call of Duty 2, Gears of War og Wii Sports. For meg er det som om de spillene kom ut i går.

Lenke til kommentar

Er 21 og begynte med NES og Super Mario Bros når jeg var 2år(?). Spilte ikke så veldig mye før vi fikk N64 og Zelda da jeg var 6-7. Etter det har jeg vært hekta på spill.

Har eldre brødre som har introdusert meg for nye spill hele tiden, så har nok dem å takke for at jeg kjøpte meg PC for konfirmasjonspengene. De er forsåvidt i midten og slutten av 20-årene (ikke så gamle altså), og spiller like mye i dag som for 10-15 år siden.

 

Play Hard, Go Tard.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...