Gå til innhold

For gamere - Hvor gammel er du?


Alder på gamere  

134 stemmer

  1. 1. Hvor gammel er du?

    • Under 10
      1
    • 10-12
      1
    • 13-15
      19
    • 16-18
      35
    • 19-21
      19
    • 22-25
      18
    • 25-28
      20
    • 28-31
      7
    • Over 32
      14
    • Jeg vil kun stemme
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er 24år og har spilt jevnlig siden 91-92 en plass.

 

I 2001 brukte jeg hvertall 30000 bare for å sitte på internettcafe for å spille CS :!: Hurra for stipendNorge.

 

Pappa er litt gammeldags, så han vet ikke at jeg bruker så mange timer for pcskjermen/tv-skjermen. Men mamma vet godt at jeg bruker mye av min fritid og jeg blir ikke uglesett av hun.

Men jeg nevner det sjelden til alle at jeg bruker så mye tid til det.

 

Var også med en kompis på McDonalds for noen år siden, der ble jeg faktisk igjennkjent av noen pga CS, herregud korr mobba jeg ble for det :wallbash:

Lenke til kommentar
Jeg er 28 år og spiller fortsatt. Har ingen planer om å slutte enda, men må si jeg er mer kresen til spill nå enn før. Foretrekker singel player skytespill. Siste var Crysis Warhead. Bra men altfor kort spill :)

Neste blir vel FarCry 2.

akkurat som om jeg skulle sagt det selv.

 

jeg er også 28 og spiller en del. intensiteten går litt i perioder, avhengig av tilgjengelighet på nye gode spill. i sommer spillte jeg ikke så mye, men nå i det siste har det blitt en del timer i stalker clear sky og jeg har runda crysis warhead.

 

favorittene er fps, racing og strategi. dog så tester jeg ut andre ting også. spillte litt aoc da det kom, men gikk lei. gta serien er blandt favorittene mine. nå klør det i fingrene etter å få fallout 3 og farcry 2.

 

jeg har spillt sia ca 10 års alderen, men det tok et et år eller to føre det tok av. sannsynligvis fordi jeg spillte hos venner og hadde ikke utstyr til å spille hjemme. jeg kommer til å spille så lenge jeg synes det er moro. akkurat nå ser det ikke ut til at det kommer til å stoppe med det første :p.

Lenke til kommentar

Er 33, har spilt siden 5 års alderen. Starta med sharp mz700, vic 20 og C64. Stoppet opp litt ved 386 pga pengene gikk til slagverk. I dag går det hovedskaklig i PC og xbox360 med ungene. På pc foretrekkes strategi, fps og simulator spill. På xbox går det i bilspill og sport spill osv. Musikk og gaming er sunne hobbier!(nå har jeg råd til begge deler, samt jeg tjener jo litt på musikken) Vil aldri slutte å få hakeslepp på hvor bra nye spill og ser ut.

Endret av orbok
Lenke til kommentar

Er 29 år og er nok en gamer 4 ever! Sees nok på gamlehjemmet ved konsollen i tvstua! Startet med en atari tror det var 2600 ett eller annet, Fikk ikke noen flere før jeg kjøpte meg en nintendo 64 men spillte masse konsoll og pc hos venner. Byttet inn nintendoen etter 1 1/2 år til en PlayStation, har siden hat PS2, Xbox, Xbox360 og PC og mere skal det bli!

Lenke til kommentar

Er rene ungsauen i forhold til mange her, men joiner klubben likevel.

 

Er 23 år. Gamingen har avtatt en del det siste året grunnet førstegangstjeneste, men spiller en gang i blant. Går nå som regel i singleplayer spill kontra multiplayer som var det store tidligere, nå har jeg mistet det jeg hadde av reaksjonsavhengige ferdigheter mot de yngre. Spiller dessverre altfor mye kabal, men har de siste dagene vært svært opptatt av World of Goo - som for øvrig er verdt de 20 dollarene :O)

 

Min online-multiplayerhistorie er ikke svært gammel; startet i 2000 med Counter-Strike, beta 4.0 eller 5.2 (litt usikker der). Singleplayermessig startet det med den herlige Commodore 64, her hadde jeg for så vidt mine første multiplayeropplevelser på konsoll. Ellers var jeg som 4-åring heldig nok til å få en GameBoy i julegave (første multiplayer håndholdt med Tetris mot broder'n), et minne som pussig nok sitter den dag i dag.

Lenke til kommentar
Er 12 og synes alle skal kunne game. Fordi det står f.eks. 16 års aldersgrense i et spill, betyr ikke dette er et spill BARE for 16åringer, men de over og, (til og med noen under;P)

 

Tror de fleste skjønner akkurat det da :)

Men jeg selv trodde folk liksom sluttet gradvis å game når de ble rundt 20-21 år gammel :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...