Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan man få Nokias kartprogramm til å finne adresser uten å vite postnummeret?

Stikkordssøking, f.eks?

 

Når jeg er i tvil blir jeg nødt til å oppgi et landemerke jeg VET er i nærheten, slik som den lokale togstasjonen. Finner jeg den, så finner jeg også hjem.

 

Men den er ikke nevnt i lista over Togstasjoner, så jeg må hente den fra HISTORIKK...

Lenke til kommentar

Kjøpte to stk 5800 i april nå er en av de død.Har prøvd og ta ut batteri og byttet fra den andre telefonen, men uten att den våknet av den grunn.Batteriet i den døde telefonen er helt ok.

Noen som har opplevd noe lignende? Kona som bruker denne telefonen, hun mente dette skjedde helt uten videre.

Lenke til kommentar
Kjøpte to stk 5800 i april nå er en av de død.Har prøvd og ta ut batteri og byttet fra den andre telefonen, men uten att den våknet av den grunn.Batteriet i den døde telefonen er helt ok.

Noen som har opplevd noe lignende? Kona som bruker denne telefonen, hun mente dette skjedde helt uten videre.

 

Har sjekket litt mer nå,og tatt inn og ut batteri,simkort,minnekort osv.... Når jeg nå trykker på startknappen kommer den velkjente vibreringen men det er alt, den vil ikke starte videre opp.

Lenke til kommentar
Jeg får ikke logget inn på Ovi Store via mobilen, dermed får jeg ikke lastet ned noe derfra heller. Er det noen som kan hjelpe, eller har noen tips?

 

Takk

 

Logg deg inn på en pc? og send programmene til deg selv på sms via ovi.

Har prøvd det, men da må jeg jo laste ned via Ovi Store, og da må jeg logge meg inn.

Lenke til kommentar

Hei

Har nå hatt denne tlf i 5 dager, er kanonfornøyd, eneste som er, er at det "knirker" litt i skjermen, flere som har dette?

 

Har lest en eller annen plass om å flashe/hacke denne tlf. Hva kan jeg gjøre med telefonen da som jeg ikke kan nå? Og hvordan gjør jeg det?

Lenke til kommentar

Med mindre du har et abonnement med inkludert datatrafikk, så vil det koste litt og bruke tjenesten da det sendes et lite klipp av sangen du skal sjekke, ikke sikker på hvor store disse klippene som sendes er, men tror ikke det er snakk om så fryktlig store summer, så lenge du ikke bruker tjenesten til hver eneste låt du hører på radioen.

 

 

Edit: Den skal sende 2kb, så det koster ikke rare greiene :)

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...