Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

At en må på webshop for å finne sånn ripebeskyttelsesfilm er dårlig.

*

Flere og flere butikker har de også inne på lager. Men ettersom vi alt sitter på nettet er nettbutikkene bare noen tastetrykk unna, så det er enklere og anbefale. Selv handler jeg det meste av sånne ting på nettet, ofte fordi prisene altid er langt bedre, og det er veldig enkelt, selv om man må vente litt på varene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får følgende:

 

Nokia PC programvare gir beskjed om at jeg har firmware: 72_08w47

I telefonen står det Version 11.0.008

Jeg som trodde jeg hadde versjon 20

 

Produktkoden for telefonen min er: 0578315

 

Og jeg er bundet opp til Telenor en 12 måneders tid.

Lenke til kommentar

Full pakke kommer her:

 

Programvareversjon:

V 11.0.008

 

Dato for..

09-12-2008

 

Egendefinert versjon:

11.0.008.274.01

 

Dato for..

15-12-2008

 

Språkinnstilling:

03

 

Modell:

5800 XpressMusic

 

Type:

RM-356

 

Siste oppdatering:

Ikke oppdatert

Lenke til kommentar

Se hva jeg fant G:

 

Latest available software for Nokia 5800 XpressMusic, product code 0578315

Version: 21.0.025

Compare numbers

If this version is greater than your current software version, update now to get the latest features, applications and improvements. Go to Nokia Software Updater download

 

Du kan altså laste ned en nyere oppdatering :)

 

Jeg har hatt min 5800 i snart 2 uker, med Netcom abonoment. Jeg er så fornøyd som det er går å bli, jeg synes den er bedre enn iphone. At den ikke har så "nyskapende" menyer, som de kaller det på filmen hvor de ser på nokia 5800 og iphone 3g, er bare tull. Eller, det vil si, den er perfekt som den er. Fikk først til oppdateringen min i dag jeg og, jeg heller merker ingen forskjell men trenger i hvertfall ikke uroe meg for at jeg må hacke produktnummeret for å få oppdatert :) Takk til alle som har svart i dene posten, dere har vært til stor hjelp for meg og min 5800 :D

Lenke til kommentar

torgrimac: Jeg kikket etter oppdatering tidligere i kveld. Programvaren du nevner sier at det ikke er noen oppdatering, men så for førstegang kom det er annen melding i ballongform nede i systemtray. Trykk her for å oppdatere sa den. Jeg trykket der og ingenting sjekket.

 

Jeg resjekket også med oppdater programvaren fra de vanlige menyvalgene i etterkant, ved å koble fra telefon og koble til igjen med USB-kabel. Slo også av og på telefonen før jeg koblet til igjen. Men da sier programvaren at det ikke finnes noen ny versjon "om att og om att". Ballongmelding kommer heller ikke opp på ny igjen, slik det gjorde tidligere i kveld.

 

Merkelige greier. Mulig jeg skal prøve igjen nå "på de sene kveldstimene". :dontgetit:

EDIT:

 

Det ble en tidlig morgenstund 29. mai istedet. Det fungerer fremdeles ikke å oppdatere gjennom Nokia PC Suite (oppdatere telefonens programvare)

Endret av G
Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis, men du får du heller ikke nødvendigvis av oppdateringer generelt. Men hvorfor skulle PC-Suit ellers laste ned hundrevis av MB til oppdatering, mens FOTA bare laster ned et par MB? Selv bruker jeg en fls-5 & phoenix til oppdatering, slipper jeg alt styret med pc suit som nekter meg og oppdatere, samt at jeg altid får siste versjon uansett produktkode.

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Blir programvare fjernet fra telefonen også (slike som en har lagt til selv)?

 

Eventuellt, kan det lønnes seg og avinstallere slik programvare, for så å installere den igjen. Er litt usikker omkring dette med avinstallasjon. Hvordan avinstallerer man ett program på telefonen egentlig?

Lenke til kommentar
Blir programvare fjernet fra telefonen også (slike som en har lagt til selv)?

 

Eventuellt, kan det lønnes seg og avinstallere slik programvare, for så å installere den igjen. Er litt usikker omkring dette med avinstallasjon. Hvordan avinstallerer man ett program på telefonen egentlig?

 

De som er installert på minnekortet blir beholdt og kommer opp på "programmer" menyen som før. Har ikke hatt noen problemer med å bruke programmer som ble installert før oppdatering.

 

 

Men btw: Noen som vet hvorfor gitarspillet forsvant under oppdatering? Ikke at det var så veldig bra, men bare lurer litt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...