Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Latest available software for Nokia 5800 XpressMusic, product code *sensur*

Version: 20.0.012

 

Compare numbers

If this version is greater than your current software version, update now to get the latest features, applications and improvements. Go to Nokia Software Updater download

 

Jammen, det er jo den jeg har!

Hvorfor har andre mennesker med eksakt samme telefon tilgang til en nyere versjon?

Er fasitsvaret at jeg må endre produktkoden?

Hva innebærer i så fall degte? Og er det 110% sikkert at dette ikke kødder med garantien?

Lenke til kommentar
Latest available software for Nokia 5800 XpressMusic, product code *sensur*

Version: 20.0.012

 

Compare numbers

If this version is greater than your current software version, update now to get the latest features, applications and improvements. Go to Nokia Software Updater download

 

Jammen, det er jo den jeg har!

Hvorfor har andre mennesker med eksakt samme telefon tilgang til en nyere versjon?

Er fasitsvaret at jeg må endre produktkoden?

Hva innebærer i så fall degte? Og er det 110% sikkert at dette ikke kødder med garantien?

 

Ikke sensurer produktkoden din da.. så kan man sammenligne.

De har sikkert samme telefon, men ikke samme produktkode

Min kode er 0578315 og jeg har tilgang på siste oppdatering.

Men det har ikke du på din produktkode. Men forandrer du produktkoden til samme kode som jeg har, så vil du få tilgang til oppdateringen.

 

Nei, det kødder ikke med garantien. Det har jeg fådd svar fra samtlige verksteder og nokia som jeg har vært i kontakt med.

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

Produktkoden er vel egentlig en kode som er spesifikk for en gruppe telefoner, f.eks telenorlåste telefoner, netcomlåste osv. Om den har noen annen virkning vet jeg ikke.

Nei, jeg får ikke trøbbel med det, kodene er allmen tilgjengelig om man bare søker på nettet. Og har ingen forbindelse med IMEI koden.

 

om du går på dailymobile.se å søker etter product code 5800 så vil du finne en guide til hvordan du endrer den.

 

Eller så kan jeg gjøre det enklere for deg: http://dailymobile.se/forum/index.php?topic=1525.0 :)

Lenke til kommentar

Tror Nokia har fjernet v.21. Oppdaterte min tlf for noen dager siden, men når jeg skriver inn min product code i dag, får jeg bare opp at Version: 20.0.012 er den nyeste.

Var også inne på denne siden for noen dager siden før jeg skulle oppdatere. Da kom det opp at v.21 var den nyeste :hmm:

Lenke til kommentar
Flere enn meg som merker batteriet slurer mer og mer? Altså at kapasiteten synker drastisk? Kun etter 3-4 oppladninger merker jeg det. o0

Hm, rart. 5800 XM er kjent for å ha god batteritid, og har et kraftig 1320 mAh-batteri innabords.

 

Kjører du mye bakgrunnsprosesser? Blåtann på konstant? Høy lysstyrke? Animert skjermsparer?

 

Bruk Nokia Energy Profiler (google) så får du god oversikt over når og hva som bruker strøm på mobilen din. Genialt, og litt smånerdete :dribble:, program :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...