Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd wavesecure eller liggende program.

http://www.nokia.co.in/find-products/produ...oad-application

 

Ja, jeg fikk det ikke til å virke. Får beskjed om å sette inn et simkort fra en ukjent teleoperatør.

 

Gi programmet et forsøk du også og se om du får det til.

 

 

Det fungerer KUN i india nå, men wavesecure jobber med å støtte alle land.

 

http://nokia.wavesecure.com/download.aspx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, den lader ikke via USB.

 

Da må du ha en spesiell kabel som du får kjøpt som ekstrautstyr

 

Ok hvordan kabel? (link) Har sittet og kost meg med en 5800 i dag og må bare si at jeg ble overaskene positiv. Jeg gleder meg allerede til å fikle videre i morgen :) De begynner og få skikkelige gode priser hvis man kjenner noen som kjenner andre 1600,- uten abn er ok vel så det blir nok kjøp her gitt.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Jeg har sikla ei stund på denne telefonen og lurer på om jeg skal kjøpe den uten abonnement. Hvordan fungerer det egentlig? Jeg har nå Djuice Zero på min telefon, bindinga har gått ut og jeg betaler kun for det jeg bruker. Er det slik at hvis jeg kjøper en telefon uten abo som er låst til telenor at jeg må betale måndesavgift, at jeg ikke kan fortsette og kun betale for det jeg bruker? Takker for svar :D

Lenke til kommentar
Har nå oppgardert software til siste versjon (versjon 21.0.025). Det jeg opplever er at den hvite knappen i midten blinker hele tiden slik den vanligvis gjør når det er ubesvarte anrop/meldinger. Flere som opplever dette? Er jo en helt tåpelig feil.

 

Av og til lurer jeg på hvorfor i alle verden man skal oppgradere en telefon som allerede fungerer perfekt? Leser flere som oppgraderer men at det ikke er noe stor forskjell fra den ene versjonen til den andre og de viktige forskjellene er ikke der uten om problemene de får i etterkant da :p

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med radioen? bruker denne til radio på jobb, og når jeg er ute å går. Bor i stavanger, så forholdene burde være optimale. Bruker Koss The Plug i jack'en. Får inn radio, med RDS. Men det skurrer til tider utrolig mye. Trodde først at dette bare var inne på jobb, i ett betongbygg, men når det samme skjer ute i det fri(sentrum etc), så er det noe som er galt. Må jeg kanskje bruke den media-kontrollern til dette, og bar ekoble til The Plug inni denne?

Lenke til kommentar
Ok hvordan kabel? (link) Har sittet og kost meg med en 5800 i dag og må bare si at jeg ble overaskene positiv. Jeg gleder meg allerede til å fikle videre i morgen :) De begynner og få skikkelige gode priser hvis man kjenner noen som kjenner andre 1600,- uten abn er ok vel så det blir nok kjøp her gitt.

Man får den til totalpriser under 2000 kr med abonnement, uten å kjenne noen som kjenner noen :)

 

Uansett, angående kabel:

 

Nokia CA-100

ca-100.jpg

 

eller

Nokia CA-126

3877255.jpg

Lenke til kommentar

Min telefon har helt uten forvarsel skrudd seg av 2-3 ganger siden jeg fikk den. Er det noen som har en løsning på dette? Er ikke så gøy å tro at mobiltelefonen er påskrudd, for så og oppdage at den har vært avskrudd i lengre tid selv om batteriet er fullt. Har ikke oppgradert firmware'en enda, tenkte å gjøre det i dag eller i morgen, fordi jeg vil ta back-up av minnekortet først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...