Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt snekrede menyer bør få stå. Men dersom det kan gjøre bruken for framtiden bedre så synes jeg de godt kan slette menyvalg over en lav sko og opprette nye. En blir fort vant til endringene om det ikke gjøres endringer for ofte (men at endringene tenkes nøye igjennom før de gjøres i revisjon 2).

Lenke til kommentar
Beklager hvis dette er besvart tidligere, men jeg har forsøkt å søke i tråden etter samme problemet uten hell...

 

Touchscreenen har sluttet å respondere! Alle hardwareknappene fungerer, men altså ikke touchscreenen. Jeg har forsøkt å ta ut batteriet, hard reset (som funker, men løser ikke mitt problem), forsøkt både med og uten SIM-kort og/eller minnekort - alt uten hell :(

 

Jeg fikk den imidlertid koblet opp mot PC Suite, så jeg har backup av det jeg trenger backup av :)

 

Noen som har noen forslag, bortsett fra å ta kontakt med selger (cdon.com) og få den levert inn/byttet til ny? Det får bli siste utvei...

 

Vidar

 

Virker som en hardware-feil som forhandler må fikse opp i.

 

Desverre må du nok levere den inn.

 

Er det flere enn meg som sliter med dette? Eller er det kun min telefon?

 

Det har nemlig skjedd IGJEN! :thumbdown:

 

Deltaservice formaterte kun telefonen og resatte den, og det ser ikke ut til å være løsningen. Jeg får høre hva cdon.com sier...

Lenke til kommentar

Ovi er vel egentlig bare en nyere versjon av PC-Suit, med mere fancy multimedia greier, mens PC-Suit også fortsatt støtter de eldre telefonene. Mulig Nokia velger og gå mere og mere over til Ovi på de nyere telefonene. Pr dags dato syntes jeg Ovi er litt ustabilt.

 

 

Datasmurf: testet zyb.com til bakcup og sync av kontakter?

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...