Gå til innhold

Egen aksje-portefølje i Excel (automatisk oppdatering)


EsAa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan du ikke bare legge den opp som et vedlegg, gitt programmet ikke overstiger 200mb?

 

Her har dere det, håper det funker, ellers må dere bare spørre:) Det er veldig enkelt, instruksjoner ligger i zip fila.

 

Vil gjerne høre om det funker til dere, har ikke prøvd det ut særlig mye selv ennå. Kan hende dere må legge inn :

 

http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en

 

Hvis dere får trøbbel med å starte det.

MinPorotefolje.zip

Endret av oyvindjohansen
Lenke til kommentar
Noen som har testet det ut, ser at det er 7 nedlastinger så noen må da ha prøvd det ?

 

Jeg lastet ned og ble skeptisk da jeg så en exe-fil, men lot tvilen komme deg til gode når det var en så detaljert insktruksjonsfil.

 

Snedig lite program. Denne gjør en ting (og gjør det enkelt og greit!) og det er å holde oversikt over din nåværende portefølje.

 

Selv kommer jeg nok ikke til å bruke den tror, jeg vil også holde track på realiserte aksjer, med tap eller gevinst.

Lenke til kommentar
Noen som har testet det ut, ser at det er 7 nedlastinger så noen må da ha prøvd det ?

 

Jeg lastet ned og ble skeptisk da jeg så en exe-fil, men lot tvilen komme deg til gode når det var en så detaljert insktruksjonsfil.

 

Snedig lite program. Denne gjør en ting (og gjør det enkelt og greit!) og det er å holde oversikt over din nåværende portefølje.

 

Selv kommer jeg nok ikke til å bruke den tror, jeg vil også holde track på realiserte aksjer, med tap eller gevinst.

 

Det er ikke veldig avanserte greier nei :) Ble bare så utrolig lei av å måtte logge inn på Nordnet (eller se på kursene på E24 for å se hvordan det stod til) Så da var det bare å sette seg ned å finne på noe som kunne gjøre dette enklere, det finnes helt sikker andre og bedre løsninger(online), men jeg var ikke ute etter noe avanskert med innlogging etc. Ville bare ha det til å funke med ett trykk, og det gjøre det nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...