Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har prøvd FC2 på flat-skjermen sin,aslå flat-tv :p

 

Har prøvd å kjøre det men for ingen bildet :dontgetit:

 

Kun lyd... Noe spesielt jeg må skrive eller gjør?

jepp. kjører på 32 tommer lcd

viktig:høyreklikk på skrivebordet ditt hvor som helst og så

klikk på egenskaper og klikk på innstillinger også avansert så klikk på på skjerm og i mitt tillfelle så skal den ikke være mer enn 60 Hertz.

du må nok bruke en pcskjerm om du ikke for bilde sålangt i prosessen.

også viktig at du ikke stiller oppløsningen høyere enn 1024x768 i lcd skjermen.

så skal du få bilde.

funket for meg.

Endret av rbr
Lenke til kommentar

Første 1 timen med FarCry 2 er litt blandet, spillet har bra grafikk og slikt og med omtrent 45-60 fps hele veien på very high i 1280x1024 oppløsning

Men er ikke helt fornøyd med aimesystemet, der synes jeg Crysis overrasket meg noe jævligt

Kan være spillet bedrer seg utover, sliter med å gjøre det diamantoppdraget, vet ikke likksom hvor jeg skal hen, og viss jeg kjører i røde soner dør jeg av malaria :p

Lenke til kommentar

Jeg elsket i hvertfall spillet!

 

For det første, så er grafikken perfekt. Med det mener jeg ikke at den er så fin som mulig, men den er veldig fin å se på, men enda viktigere, fortsatt spillbar på de fleste mainstream-PCer. Jeg spiller det for eksempel fint på min laptop med et 8800M GTS-kort.

 

Videre liker jeg allerede lengden på spillet. Jeg har spillt i hele dag, og bare kommet 20%. Jeg liker også friheten. Jeg kan gjøre det jeg vil, gjøre de oppdragene jeg vil, jeg kan velge fremgangsmåten i alle oppdragene, jeg kan velge om jeg vil gjøre bonusdelen av de oppdragene der jeg kan gjøre noe sammen med en av mine venner i spillet osv.

 

Det er også mye gøy man kan gjøre i dette spillet som man ikke kan i andre. For eksempel, så har vil jo flammene. Tidligere i dag holdt jeg på med et oppdrag, hvor jeg ble overrasket av 5-10 menn. Da husket jeg å ha sett et klipp hvor en som viste fram FC2 brukte molotov til å tenne på gresset for å holde fiendene vekke. Dette gjorde jeg og løp opp i noen steinknauser og skjøt alle med sniperen. Dette er jo bare et av mange eksempler, men forteller litt om hvor store mulighetene er.

 

Det eneste jeg misliker er at hver gang jeg kommer til et kryss som er "okkupert", må jeg enten ta knekken på dem eller kjøre i all hast unna. Jeg syntes det skulle vært sånn at hvis man drepte alle på det stedet, så holdt de seg unna der, i hvertfall i et par dager.

 

Alt i alt, et veldig bra spill som jeg gleder meg til å spille i helgen.

Lenke til kommentar

Spiller med xbox 360 på 92" (LCD PJ), har spilt ca 25 timer og har passert 50%, holder på med act2. Spillet er litt langdrygt til tider men det tar seg opp etterhvert, liker å bruke godt med tid og utforske litt. Har litt sånn Blood Diamond / Apocalypse Now følelse til tider :D

 

Edit: er på det andre kartet ja, det er annerledes/nytt.

Endret av Dr.Gonzo
Lenke til kommentar
Man kan det faktisk, men det funker best når vinden blåser kraftig. Flammene sprer seg kun et vist område så man må spre flammene rimelig godt hvis man skal brenne en mindre skog.

Egentlig ganske logisk, hadde flammene spredt seg så ville jo hele spillet brent ned hehe.

Det var min første bekymring etter videoklippene som tydet på at flammene spredde seg raskt.

Lenke til kommentar

Vurderer og begynne på nytt...så jeg kan ta den vanskligste modusen, syns det fremdeles er litt lett på hardcore:S Jeg begynte å ta de våpen-oppdragene...3 eller 4 og så fikk jeg ikke flere oppdrag fra våpensjappa...kanskje jeg må litt lengre ut i spillet :hmm:

Intligensen er ikke så ille til tider, jeg klarte å stikke av fre en gjeng...ser bak meg og der er det ingenting...plutselig hører jeg billyd og når jeg snur meg så ser jeg en fyr i en av de "familie"-bilene...kjører meg rett ned. :!: litt dårlig forklart.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...