Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det flere en meg som har forhåndsbestillt fra Komplett og ikke fått spillet?

 

Hva er vitsen med å forhåndsbestille hvis du ikke får det til release?

 

Ble så irritert at jeg stakk ned på Spaceworld på Madla å kjøpte en PS3 versjon siden jeg ikke fikk pc versjonen.

(de har forresten både PS3, Xbox og pc versjonen på lager, noe som overrasket meg)

 

-Tet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Kan navnet på baren være "Mike's Bar" ? Samme jeg skal begynne på...

 

Anyway. Punkbuster kicker meg fra online spill, og map editoren avsluttes straks den er startet etter at jeg installerte de påståtte bedre 180.42 driverne. Bruker Vista 64 Ultimate.

Lenke til kommentar
Prøver igjen jeg. Er det noen forskjell på de forskjellige karakterene man kan velge på starten av spillet? bortsett fra historien deres og utseendet.

 

Prøver igjen jeg. Er det noen forskjell på de forskjellige karakterene man kan velge på starten av spillet? bortsett fra historien deres og utseendet.

 

 

Nei. Er nok ikke det!

 

(Mitt innlegg nummer 200! YaY! :woot:

Endret av viking665
Lenke til kommentar
Pokker heller! Lå ikke noe i postkassa idag heller ! :roll: Hva er poenget med å forhåndsbestille om man ikke en gang får det på releasedatoen....

 

 

ZzZzZz Gamezone ZzZZzzzzzz.....

 

Mye er Posten sin feil. Normal leveringstid på brevpost er dagen etter det er sendt. Av og til bruker Posten 2-3 dager på noe de lover skal ta én dag.

Lenke til kommentar

Har nå kjøpt dette til PC. Har bare prøvd litt, men en ting er sikkert. Grafikken når ikke Crysis til anklene.

Uansett, det trenger ikke å si så mye for totalvurderingen. Jeg tror og håper dette spillet er et bra kjøp.

 

Kjører spillet glatt i 1680x1050 og med alt på very high. AA er av. Så det virker ikke å være så krevende som mange trodde. Jeg har følgende system: E6600/8800GTS 640mb/2gb.

Lenke til kommentar

Faens møkk!

Måtte idag gi tilbake mitt pc eskemplar til kompisen min og jeg trodde så klart at mitt eksemplar av far Cry 2 lå og godtet seg i postkassa. Men neida. Komplett er bare så sykt trege med posten! Siste gang jeg forhånds bestiller et spill derifra.

 

 

Det gjør VONDT å se Far Cry 2 ikonet men ikke kunne spille! :(

 

Så laster ned Crysis (lovlig vis ateam). Men det tar jo faenmeg et år og hadde jeg glemt.

 

For en kejdlig kveld i dag :D

Endret av Caliente
Lenke til kommentar
Faens møkk!

Måtte idag gi tilbake mitt pc eskemplar til kompisen min og jeg trodde så klart at mitt eksemplar av far Cry 2 lå og godtet seg i postkassa. Men neida. Komplett er bare så sykt trege med posten! Siste gang jeg forhånds bestiller et spill derifra.

 

 

Det gjør VONDT å se Far Cry 2 ikonet men ikke kunne spille! :(

 

Så laster ned Crysis (lovlig vis ateam). Men det tar jo faenmeg et år og hadde jeg glemt.

 

For en kejdlig kveld i dag :D

du får bare krysse fingrene på at det kommer i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...