Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Tåler mange skudd i magen \ brystet men de faller fort av hodeskudd... Men er heldigvis ikke i nærheten av crysis udødelighet..

 

Og den bilen jeg fant over her, den var faktisk skikkelig artig... går sidelengs på de smale grusveiene.

kommet langt??

 

15% nå ca, men fant den der ganske fort.... Bare å lete, mener jeg fandt den etter 4 - 5%.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, noen andre som syntes at voiceacting er _helt_ på trynet? De tar ingen pauser mellom setningene og bare babler ivei, høres ganske dumt ut egentlig. Men det er vel det eneste negative jeg kan si om spillet akkurat nå!

 

Har faktisk aldri irritert meg over dårlig voiceacting i noen spill tidligere, men dette må ærlig talt være det verste jeg har hørt i et spill før.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Der jeg har kommet føler jeg att grafikken er altfor brun :ph34r:

Kjører very high i 1280x1024 på pc, eller kan jo godt være lengre ute i spillet så kommer jeg plasser som er mye mer detaljert.

 

Eller kansje en annet tidspunkt i selve spillet for eks 2 om dagen gjør susen, men så husk jeg har bare spilt spillet 1 time :p, er litt øde her jeg er nå, nærmere sagt første safehouse man har hehe...

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Irriterer meg at dem har fjernet måten man kniver folk fra multiplayer. Det er ingen impact whatsoever når du kniver folk i multiplayer. Man må stå der i 10 sekund og slice noe som gir fienden mer enn nok tid til å snu seg og skyte deg. Hvorfor kunne dem ikke ha det som i singleplayer ? Kniving i COD4 er jo instant kill også, er da helt normalt det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Pent, men du burde gjøre noe med kantene, enten dekk det til med skog eller bare lag et høyt fjell der.

 

Du vil ikke legge merke til at kartet er firkantet. Det vil se ut som om det er hav i alle retninger.

Lenke til kommentar

Hehe. Husker jeg holdt på med en av mine kroniske killing sprees, og etter jeg hadde drept sistemannen kommer det en buffalo løpende å spiste fjeset hans. Eller, han spiste kanskje ikke fjeset hans, men det så sånn ut.

 

Angående lys og mørke er det sterke kontraster ute å går. Om det er midt på dagen og man står i sola er det nesten umulig å se hva som er i skyggene. Dette er jo på en måte realistisk, siden øynene må venne seg til det mørke. Men om natten ser man egentlig det meste. Justerte bittelitt på gammaen når jeg startet.

 

By the way så har gametrailers kommet med video review.

 

http://www.gametrailers.com/player/41939.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...