Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk spillet i dag og har spilt helt fra jeg kom hjem fra skolen og er nå på 12%

Jeg er vertfall en av dem som synes dette var utrolig rått. Flott grafikk og store områder å utforske. Det eneste jeg kan utsette på det er at AI'en er noe klomsete til tider.

Utenom det så er dette et utrolig rått spill, jeg er vertfall fornøyd =)

Lenke til kommentar

jeg fikk fikset litt av den ekle mouseaim lag,jerky, sticky saken, satte dpi'en på musen til max (4000dpi) og sensetiviteten ingame ned, så aktiverer den ingame mouse/aim akselereatoren seg nesten med engang, slik at man slipper litt av den ufyselige konsollstyringen.

 

Håper de også kommer med en patch snart, slik at de som spiller på widescreen skjermer kan begyne å se hele spillet istedet for å miste toppen og bunnen. Google 'Far Cry 2 widescreen' om dere lurer på hva det er.

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller får man invalid cdkey når man prøver å lage online konto ?

Jeg fatter ikke hvorfor dem kjører på med Ubi sitt kontosystem, samme problem var det med R6 Vegas spillene også.

hadde samme problem.

men ble påminnet av andre her inne om at 0 null og o f.eks kan fort skrives inn feil.

veldig like.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
Er det bare meg eller får man invalid cdkey når man prøver å lage online konto ?

Jeg fatter ikke hvorfor dem kjører på med Ubi sitt kontosystem, samme problem var det med R6 Vegas spillene også.

 

Du må ha med bindestrekene når du skriver den inn. Hos meg måtte eg skrive inn hele koden først, og så skrive bindestrekene, for det gikk av en eller annen grunn ikkje å skrive bindestrekene underveis.

Og så må du bruke numpad til å skrive tallene, funka iallefall ikkje å skrive tallene med de "over" bokstavene.

 

Håper dette er en feil i spillet, og ikkje noe de har gjort med vilje, i så fall er det idiotisk.

 

Ellers må eg sei meg ganske fornøyd med spillet hittil, selv om eg bare har spillt noen få timer.

Lenke til kommentar
Fikk spillet i dag og har spilt helt fra jeg kom hjem fra skolen og er nå på 12%

Jeg er vertfall en av dem som synes dette var utrolig rått. Flott grafikk og store områder å utforske. Det eneste jeg kan utsette på det er at AI'en er noe klomsete til tider.

Utenom det så er dette et utrolig rått spill, jeg er vertfall fornøyd =)

 

Jeg likte også spillet godt. Synes folk pirker for mye. Spillet har mange kule detaljer, slik som at han faktisk holder kartet fremme mens verdenen beveger seg rundt. Men slike detaljer får folk til å bli kravstore. Oppdaget dette da en kompis sa at han synes det var leit at fyren ikke girer og trykker inn gasspedalen når han kjører. Greit nok, men sånne små filleting er så og si irrelevante.

 

AI'en kan, som sagt, være klumsete. Jeg opplevde at en kar i en VCP ble kjørt over av sin egen patruljebil. Vel, jeg så aldri at det skjedde, men når bilen hadde pasert lå det en død fyr på veien. Sånne snodige glitches tar jeg egentlig bare med et smil, da de skjer så sjelden, og ikke invirker spillet generelt på noen som helst måte.

AI'en er absolutt god nok for å være et FPS. De prater og roper, skyter og løper. De bruker dekninger på en logisk måte, og de skjønner at bilens gasspedal også kan brukes som et våpen.

 

Har hatt mange artige shoot-outs, blant annet en hvor jeg angrep en VCP: Jeg hadde klart å slakte dem alle ned, bortsett fra en siste mann. Mens jeg pepret løs på tømmerstokkene han gjemte seg bak, fikk min kjære AG klikk, og mens jeg sto der og strevde med å få utbedret feilen, så visst fienden sin sjanse til å ta meg ut en gang for alle. han hoppet inn i en bil, gasset på, og var milimeter unna å knuse meg inntil en stein. Jeg fikk så vidt hoppet unna, siktet inn på hodet hans og avfyrt et dødelig skudd på ham, som nå hadde slengt seg opp på MG'en på taket av bilen. Måtte trykke på Escape og puste litt etter den der. Hehe.

 

Én ting jeg synes er høyst negativ, er at bakken og områdene rundt deg generelt er veldig lyse når det skal være svart natt. Sånn skal det ikke være. Dessuten synes jeg voice-over'n kan virke overlig falsk og "opplest" til tider. Men slike ting klarer jeg fint å svelge i et ellers flott skytespill som jeg skal ha mange fine timer med. :)

 

EDIT: Jeg synes forøvrig ikke fiender tåler for mye. Jeg spiller på Infamous, så jeg har dødd en par-tre ganger på de to timene jeg har spilt. Men det er ikke fordi jeg ikke har fått puttet ned en fiende. Mye heller fordi de har klart å overrumple meg på alle kanter, og skutt meg ned. Quick load, prøve igjen på en litt annen måte; molotovs her, 7.62 der, og vips så er camp'en utslettet.

 

I Crysis tålte de mye, ja - men selv der virket det realistisk. Jeg følte det virkelig når jeg traff dem på brystet, at kulene ikke gikk gjennom den tykke pansringen deres. I hodet derimot, virket det langt bedre. Gikk gjennom hele spillet på den vanskeligste graden (flere ganger) uten særlige problemer.

 

EDIT2: En liten filleting som irriterer meg - en hardbarka våpenidiot - er at AG'en har 30 skudd i magasinet, når man ser på modellen at det er et 20-skudds magasin. Faen, når de skal ha det så autentisk at de har med gamle våpen det er lett å finne i Afrika i virkeligheten, synes jeg de kunne gjort det rett! ^^

Men igjen, kun nok en filleting.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Er det bare meg eller får man invalid cdkey når man prøver å lage online konto ?

Jeg fatter ikke hvorfor dem kjører på med Ubi sitt kontosystem, samme problem var det med R6 Vegas spillene også.

 

Du må ha med bindestrekene når du skriver den inn. Hos meg måtte eg skrive inn hele koden først, og så skrive bindestrekene, for det gikk av en eller annen grunn ikkje å skrive bindestrekene underveis.

Og så må du bruke numpad til å skrive tallene, funka iallefall ikkje å skrive tallene med de "over" bokstavene.

 

Håper dette er en feil i spillet, og ikkje noe de har gjort med vilje, i så fall er det idiotisk.

 

Ellers må eg sei meg ganske fornøyd med spillet hittil, selv om eg bare har spillt noen få timer.

 

Funker ikke fortsatt, er flere som klager på det ser jeg. Noen sier at den aksepterte keyen etter en time plutselig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...