Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjører GTX 280, og må kjøre på High, må si det var skuffende. Very High blir alt så sakte, og på Ultra High går det ekstremt sakte. Har litt gamle drivere, så hva er de beste driverne til Far Cry 2?

 

merkelig.. hvordan er resten av setupen din ?

 

Med min duo 3,16ghz, 4gb ram og radeon4870 kjører jeg alt på very high.. går strålende så langt.. spillet krever mye mindre enn stalker og crysis.. men så er jo grafikken litt dårligere også =)

 

Du bør jo selvsagt ha de nyeste driverne :)

 

Q6600 @ 2,4

2 GB RAM

 

Overklokket nettopp prosessoren til 3,5 og testet Benchmark, og da gjennomsnittet på 45 bilder sekunder, med alt på maks, og 1680 x 1050 og 2x AA. Men når jeg er ingame så er reaksjonen på musen så treig, irriterer veldig. Holder også på å laste ned nye beta drivere som er anbefalt til Far Cry 2.

Lenke til kommentar

Spiller med alt på det høyeste uten lagg :D deilig !

fikk bare spilt 35 min i går kveld, flott grafikk og heftige efekter!

gleder meg til å komme hjem og kose meg med en god kveld action :D

noen som har prøvd multiplayer? synes at sniperen var litt over powered. og det var få våpen valg.

 

3 hoved våpen per class

Lenke til kommentar
MEN, det som er mest irriterende av alt på hele spillet, det er multiplayer delen. Fy faen, makan til dritt skal du lete lenge etter.

Først må du sitte i ca 10 minutter og vente på at spillet skal finne server for deg. Hvorfor kan dem ikke bruke det "vanlige" systemet? Jeg vil lete etter server SELV, ikke vente i 10 minutter for så å få som svar at det finner ingen server.

Og hvis jeg først er inne på en server, ja, da har vi det morsomt. ^^

 

Du vet at det er server-list i spillet? Iallfall på PC ^^

Lenke til kommentar
Har merket at det er få av dere som klager på ødeleggelsessystemet. Dersom man kaster 100 granater mot bygninger og trær skjer stort sett ingenting. En liten eksplosjon, mens trærne og pinnehyttene står like stødig som før. Det var rett og slett svært skuffende.

 

Trær knekker titt og ofte for min del ^^

Lenke til kommentar
Har merket at det er få av dere som klager på ødeleggelsessystemet. Dersom man kaster 100 granater mot bygninger og trær skjer stort sett ingenting. En liten eksplosjon, mens trærne og pinnehyttene står like stødig som før. Det var rett og slett svært skuffende.

 

Trær knekker titt og ofte for min del ^^

 

Her også, både hus og trær flyr i alle retninger når jeg kaster en granat :)

Lenke til kommentar

jeg fikk problemer med securom under installasjonen (kjøpt spillet)men den stoppet på 30% på securom sin kontroll (eller noe) så lasta jeg ned en crack ting fra farcry 2 sin egen hjemmeside og da funka det.

 

er problemet at du ikke vil ha securom på pcen`?

 

her er link til hvordan man fjerner det.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry11452153

 

tenkte å prøve å fjerne det selv når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Er litt skuffet over spillet. Grafikken er ikke langt så bra som på bildene jeg har sett (regner med de finpusser på alle bilder de utgir), og AI'en synes jeg ikke er noe god i det hele tatt. Man skyter å de står jo bare der og ser på deg lenge før de skyter. Ikke har jeg lagt merke til at de prøver å flanke deg som Ubisoft har skrytt sånn av. Men er utrolig morsomt å sette fyr på gress å se det spre seg. :) Men har ikke spilt så altfor lenge, så kan godt være det blir bedre etter hvert. Men førsteinntrykket er nå sånn middels.

Lenke til kommentar
Er litt skuffet over spillet. Grafikken er ikke langt så bra som på bildene jeg har sett (regner med de finpusser på alle bilder de utgir), og AI'en synes jeg ikke er noe god i det hele tatt. Man skyter å de står jo bare der og ser på deg lenge før de skyter. Ikke har jeg lagt merke til at de prøver å flanke deg som Ubisoft har skrytt sånn av. Men er utrolig morsomt å sette fyr på gress å se det spre seg. :) Men har ikke spilt så altfor lenge, så kan godt være det blir bedre etter hvert. Men førsteinntrykket er nå sånn middels.

 

Deler akkurat samme inntrykk som deg :) Men får se, regner med det tar seg opp etter hvert.

Lenke til kommentar

Synes de kunne gjort om hp systemet til fiendene, som for eksempel at headshot betyr at man dør uansett, treffer man i armene så blir aimen og våpenbruken til fiendene helt elendig, skyter man beina så kan de ikke springe etter deg. Brystkassa og hodet er det eneste som kan drepe noen, men man kan imobilisere dem hvis man skyter andre steder.

 

Så kunne de også lagt til flere typer fiender, alle går da ikke rundt i t-skjorter, greit nok at de vanlige fotsoldatene gjør det siden det hadde blitt for dyrt, men ser ikke noe galt i at lederene i leira bruker kevlar.

 

Bare dette hadde gjort spilleopplevelsen mye bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...