Gå til innhold

WheelMan får besøk av knopflerbruce og hifikongen..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå er Catalyst 8.9 BETA (8.53-080820) kommet :D

 

Kanskje det er greitt å teste nyeste driver når dere jakter på WR med 2x 4870x2 :mrgreen:

 

http://www.megaupload.com/?d=OV07MYYQ

 

-----------

 

Asus HD 4870 X2 @ 1020/990,

 

Dette er med v-mod og LN2..

 

Ser jammen ut som v-modden trenger evige lodde skills :ph34r:

 

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=200754

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Creds for overklokkinga, sinnsykt bra resultater til å være på tørris.

 

Hvis du får en 10-20gram tørris igjenn, og jeg regner med dere har tomme 1/2L cola flasker nå... :p så har jeg et forslag til en knall-avsluttning for å feire:

Fyll 2dl kokvarmt vann (eller varmeste dere får fra springen) i en halvlitersflaske, og ta ca 10 gram tørris og knus i 4-5 biter. Ta med utendørs, hiv tørris bitene oppi, skru på korken, og kast flaska så langt som mulig. Hvis dere har en skråning i nærigheten er det å annbefale å kaste flaska ut der... Så får dere avslutta med et smell.

IKKE gjør dette innendørs, flaska vil nå ca 15bar før korken (eller annet svakt punkt) ryker, og det er ikke lurt i lukka rom...

Lenke til kommentar
WR en med 8800GTX gikk hvertfall, og litt til.

GTX 280 var værre, da WRen er satt med 1GHz høyere CPU-hastighet, og GPU på nitro :huh:

 

Dog, nå har hifiking og knopflerbruce dratt hjem, så nå føler jeg meg litt alene :p

Skal gjøre et forsøk på PCMark WRen, hverfall - har "litt" tørris igjen enda :fun:

 

 

Skal du ta pcmark WR så må du nok ha 3-4 stk Gigabyte i-ram i raid-0 :)

Lenke til kommentar
Det har vært testa før, da med et helsikkes stort smell (1 kilo DICE + saltvann + 1,5l anyone?) og nesten politianmeldelse :p

 

Skal du ta pcmark WR så må du nok ha 3-4 stk Gigabyte i-ram i raid-0 :)

Slapp av, i has teh plan.

LOL, nice... Men hvorfor saltvann? raskere gassutvikling?

 

Råd for noe annet enn I-ram for pcmark WR: 8-10x Mtron Pro SSD i raid-0 på en hardware raid controller med 800mhz+ IO-prossessor. Ref. google mtron battleship. Første galningen som gjorde det satt WR i pcmark uten å ha klokka noe annet enn CPU (4.0gz)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...