Gå til innhold

WheelMan får besøk av knopflerbruce og hifikongen..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tynn masse..? du har røyket noe.....

Jeg blander nok med et annet rør :p

 

Hvor tykk er egentlig bunnen på det røret?

Det er det vel ingen som vil si, det er jo en slags konvensjon på xs at man ikke engang skal vise bilder av innsiden av poten siden kingpin har fått så mange kopier av pottene sine.

 

Men kan iallefall si at den har en enorm masse, veier vel rundt 3KG ca.

 

Men hadde ikke trodd at potten skulle funke så bra til tørris egentlig, men har sett andre si at den er helt ok til tørrisbruk, men det er jo først på ln2 den viser sin sterke side.

Lenke til kommentar
Det er det vel ingen som vil si, det er jo en slags konvensjon på xs at man ikke engang skal vise bilder av innsiden av poten siden kingpin har fått så mange kopier av pottene sine.

 

Men kan iallefall si at den har en enorm masse, veier vel rundt 3KG ca.

 

Men hadde ikke trodd at potten skulle funke så bra til tørris egentlig, men har sett andre si at den er helt ok til tørrisbruk, men det er jo først på ln2 den viser sin sterke side.

Hmm, F1 kulten vokser stadig ja :!:

Det kan hende at jeg blander med orginale F1, F1 EE har vel gjerne tykkere bunn og større masse, noe som burde gi den store fordeler med tørris.

F1 var vel aldri designet for dice, kansje EE-versionen fikset litt på dette.

 

Gianni-poten er jo ubrukelig, da den vil integrere prosessoren i hovedkortet :p

Lenke til kommentar
jeg likte den klumpen jeg :love: når den ikke brukes til klokking, så kan man avkjøle en god flaske med drikke=)

Da kan ikke dama komme å si at du ikke er romlemantisk( vet det er skrevet feil, men jeg og dama sier det istedenfor romantisk )

Ja, hvor romantisk er ikke en god rødvinsflaske avkjølt av flytende nitrogen i en sekskilos kobberklump?

 

:love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...