Gå til innhold

Jeg skal ha ny MP3 spiller, kan noen hjelpe meg med valgene?


Anbefalte innlegg

Nå har det seg slik at jeg er DRITT-LEI av min gamle discman som jeg kjøpte i fjor..

 

JazPiper 128mb

 

Frontier Labs Nex IIe, svart seff :D

Her

Minne (128mb):

128mb CF

 

Jeg trenger hjelp med og velge en av de, eller kanskje noen har et bedre forslag?

Mine krav:

1) 96-128mb, helst ikke 64mb (da må det støtte wma)

2) Helst ikke så stor, max 90*60*20mm

3) Best mulig lyd, trenger egentlig ikke headsett, for jeg har et par "gode" med knall bass i fra før (Sony, kostet 300,-)

4) Ikke over 1500,-

5) BØR være lcd display m/id3 tag / filnavn :p

 

Håper på rask hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, vet ikke om dette hjelper men:

 

Jeg gjorde som følger -

 

Kjøpte en dritbillig cd/mp3 sak til 400 spenn (som funka helt åkei), sparte litt penger i noen måneder og kjøpte en iRiver iFP-195TC som hersker vilt.

 

Resultat - det umiddelbare behovet ble tilfredsstilt ved hjelp av den billige driten, og så, når iRiveren dumpa inn, er jeg så happy at det er ikke til å tro :lol:

 

Altså - heller drøye den litt og bli 100% fornøyd enn haste det og bli bare 75%...

 

Lykke til! :D

Lenke til kommentar

iAudio CW200 med 128MB koster 1997,- på komplett. Litt over det du hadde tenkt, men kanskje noe å satse på likevel. Jeg har selv 256MB-versjonen og er kjempefornøyd. God batteritid på ett AAA-batteri, og meget god lyd (personlig vurdering, seff). Den er også meget liten og lett (84x36x16, 40g).

Lenke til kommentar
Jazpiper ubit. Liten og slank med 128mb innabords. Koster 1269,- på Komplett.

ja, denne spilleren er abselutt å anbefale, så bitte liten og rå!

Jeg og 4 andre kamerater har denne, fy faen og bra den er...!

Du måkke høre på det tv2 hjelper deg sier.....den er bra!

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale deg en iRiver ifp180t. Den koster 2000, men så er den bare kongen!! Proppa av fete funksjoner som tekst visning, 3 linjers display, 20 timer batteri på et AA osv. har både radio og mp3, og en opptaksfunksjon som er ræva men man bruker den ikke likevel. Plass til 60 sanger med wma 64 kbs.

Lenke til kommentar

Definitivt Nex IIe. Har en selv og kunne ikke vært mer fornøyd. Råbillig (kjøpte den fra USA), liten størrelse, bra display, bra lyd, og snart støtte for Ogg (april-mai sier FrontierLabs). Også en stor fordel at du kan skifte ut minnekortet senere når du får bedre råd... 1gb CF? :D

Lenke til kommentar

Jeg har et annet forslag - MPIO DMK

 

Har denne selv og er superfornøyd. At du kan henge den rundt halsen ved hjelp av det medfølgende headsettet er et stort pluss. Den er i tillegg fremdeles den aller minste på markedet (har hatt min i snart et halvt år nå og har ikke noe å utsette på den):

 

http://www.itavisen.no/art/1299912.html

 

PS: Samboeren min som har vært hardbarka Minidisc-fan de siste par årene kjøpte også en for et par måneder siden - hovedsaklig på grunn av at den er mye mindre og dermed enklere å ha med seg. Så nå har vi to av dem i huset og er begge fornøyd :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...