Gå til innhold

Største flopp ever!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden Daikatana allerede er nevnt får jeg vel foreslå Shenmue. Snodig nok var det et utrolig nyvinnende og interessant spill, men det slo aldri gjennom og ble en kultklassiker i likhet med spill som Psychonauts, Beyond Good and Evil, Jade Empire, Beyond Good and Evil og andre klassikere her inne.

 

Av de virkelig hypa spillene som aldri nådde opp til forventingene får Doom 3 og Unreal 2 en delt førsteplass hos meg. Begge to var uengasjerende, monotone smørjer skjult bak bra grafikk, men solgte overraskende godt til tross for det.

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar

For min del så er det Crysis, dem sa att spillet skulle bli "skytespill 2.0" som skulle ta alt et steg høyere enn andre FPS-spill, noe som jeg ikke syntes. Ble lovet grønne skoger att man ikke trengte så god pc, osv..

 

Med laber historie som ripper fra spill som Halo for eks, og du må spille spillet på high eller mer for å bli fornøyd. Gameplayet blir litt kjedeligt i lengden..

 

Så for meg så er det Crysis (PC) som er største flopp!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

 

For min del er det nok Gears of War som jeg synes har vært det verste spillet jeg har spilt etter 2000, kanskje totalt også

 

Ellers sånn generelt er jeg enig med Kharan :p

 

 

For min del så er det Crysis, dem sa att spillet skulle bli "skytespill 2.0" som skulle ta alt et steg høyere enn andre FPS-spill, noe som jeg ikke syntes. Ble lovet grønne skoger att man ikke trengte så god pc, osv..

 

Med laber historie som ripper fra spill som Halo for eks, og du må spille spillet på mid/ high eller mer for å bli fornøyd. Gameplayet blir litt kjedeligt i lengden..

 

Så for meg så er det Crysis (PC) som er største flopp!

 

 

Hverken Crysis eller Gears of War gikk vel på tryne? De levde stort sett opp til forventningene; macho soldater med store våpen, bra grafikk og tynn historie. De var også kommersielle suksesser, ihvertfall GOW. Crysis solgte vel en million eksemplarer, vil ikke si det er noe å klage over heller.

 

Personlig tror jeg Duke Nukem Forever kommer til å floppe. Bigtime.

Det skal mye til for å rettferdiggjøre 10 (?) års ventetid. Jeg tviler på at de klarer det. :ermm:

Lenke til kommentar

Personlig må det bli Crysis. Jeg var betatester og på mange måter hadde spillet blitt gjort riktig kunne dette knust Battlefield serien for evig og alltid. På mange måter er Crysis alt det Battlefield serien mangler men Crytek fikset ikke det elendige hitboks systemet selv om alle testerne klagde, og det er ingen PC i verden til og med idag engang som klarer å spille det med 60fps +++ på alt maks. Klart man skru det ned på medium men da ser spillet elendig ut i forhold til COD4 som yter ekstremt bra på samtlige maskiner idag.

Lenke til kommentar
Det er selvfølgelig Daikatana.

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Daikatana

Tok ikke lang tid før det rette svaret kom... Så hypet og så elendig. Ikke ofte du klarer å dø av en liten robotfrosk som du knapt ser.

 

Og nå det gjelder ET tror jeg ikke akkurat hypen var så stor at det gjør noe. Greit nok at det er et symbol på spillcracket på 80-tallet, men det var ingen hype rundt det.

 

Driver 3 er også høyt opp på listen som er nevnt her. Tragiskt spill. Ble absolutt ikke i nærheten av samme suksessen som de to foregående spillene.

 

Kommer ikke på noen andre som ikke har blitt nevnt her.

 

Og jeg må bare le av folk som nevner Crysis og Gears of War. Greit nok det er deres meninger, men de var ikke akkurat noen flopper.

Lenke til kommentar
For min del er det nok Gears of War som jeg synes har vært det verste spillet jeg har spilt etter 2000, kanskje totalt også

 

Ellers sånn generelt er jeg enig med Kharan :p

 

 

For min del så er det Crysis, dem sa att spillet skulle bli "skytespill 2.0" som skulle ta alt et steg høyere enn andre FPS-spill, noe som jeg ikke syntes. Ble lovet grønne skoger att man ikke trengte så god pc, osv..

 

Med laber historie som ripper fra spill som Halo for eks, og du må spille spillet på mid/ high eller mer for å bli fornøyd. Gameplayet blir litt kjedeligt i lengden..

 

Så for meg så er det Crysis (PC) som er største flopp!

 

 

Hverken Crysis eller Gears of War gikk vel på tryne? De levde stort sett opp til forventningene; macho soldater med store våpen, bra grafikk og tynn historie. De var også kommersielle suksesser, ihvertfall GOW. Crysis solgte vel en million eksemplarer, vil ikke si det er noe å klage over heller.

 

Personlig tror jeg Duke Nukem Forever kommer til å floppe. Bigtime.

Det skal mye til for å rettferdiggjøre 10 (?) års ventetid. Jeg tviler på at de klarer det. :ermm:

 

Og Gears Of War har solgt godt over 5 millioner til 360, hadde Crytek tenkt lengre med deres hode, burde dem ha laget konsollversjoner også og solgt dobbelt og trippelt så mye mer ;)

 

Men jeg står fortsatt på sak, Crysis er største flopp uansett hvor man vrir og vender på det!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...