Gå til innhold

Største flopp ever!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, lol. Går ikke an å ha slike tråder når eneste folk tar frem er spill de har hypet opp selv for så å bli skuffet over. Snart kommer vel noen og kaller WoW for en flopp fordi de synes det var kjedelig.

 

Ultima 8 ble jeg utrolig skuffet over, men vil ikke kalle det en flopp, var mange som likte det. Ultima 9 derimo. Det var en skikkelig flopp. Grusomt spill. :)

Lenke til kommentar

Akk, det er tonnevis av crap spel som flopper der ute, men det er virkelig trist at spel som Psychonauts, Grim Fandango og Beyond Good And Evil selger for lite. Samme med Okami for den saks skyld. Dette er alle topptitler, har kun spelt Okami og Beyond Good And Evil, men elsker virkelig desse spela i småbiter. :)

 

Ein positiv ting er at Psychonauts selges både via Steam til PC og XBLA til Xbox360, og har meir enn firedoblet det originale salget. Virker som om digital distribusjon kan være redningen til masse eldre spel. Kjøpte det originale Doom til Xbox360 sjølv her om dagen, satan så moro det er fortsatt! :D

 

Største floppen for min del er fortsatt Virtual Boy, forresten. Latterlige greia som eg ikkje fekk prøvd ein gang..

Lenke til kommentar
Men jeg står fortsatt på sak, Crysis er største flopp uansett hvor man vrir og vender på det!!!

Nei, et spill hvis utvikler er fornøyd med salget av og som anmelderene likte rimelig godt kan IKKE kalles tidenes største flopp uansett hvordan DU vrir og vender på det.

 

Jo spillet var ment for å nærmeste ta over BF serien med multiplayerdelen noe det ikke gjorde, spillet led av bugs testere hadde funnet flere måneder i forveien. I tillegg er spillmotoren ekstremt dårlig optimalisert så selv med nyeste hardware vil du slite med å oppnå god nok FPS.

Så det floppet STORT i forhold til hva det kunne vært. Hva anmeldelser sier er totalt /ignore. Spillet er dårlig laget. Husk CryEngine startet som en naturdemo, ikke et spill og det vises. Dem har tatt naturdemoen sin og lagt et spill oppå nærmest.

Lenke til kommentar
Og Gears Of War har solgt godt over 5 millioner til 360, hadde Crytek tenkt lengre med deres hode, burde dem ha laget konsollversjoner også og solgt dobbelt og trippelt så mye mer ;)

 

Men jeg står fortsatt på sak, Crysis er største flopp uansett hvor man vrir og vender på det!!!

 

Om du har fulgt med i timen vet du at Crysis kommer til PS3 og Xbox360.

 

Som er sagt tidligere - at du mener at et spill er en flopp selv om det har solgt over en million enheter får stå for din egen regning. Jeg skal heller la være å kommentere på din virkelighetsoppfatning. ;)

Lenke til kommentar
Det er mange stinkere som har floppet noe brutalt. For å ta noen få:

 

- Daikatana (selvsagt)

- Alone in the Dark 5

- Silent Hill 4

- Estatica 2

- Phamtasmagoria (fikk på ett eller annet vis en oppfølger, men den er ikke akkurat bedre)

- Prey

- X-Wing vs TIE Fighter

- Wing Commander 4

 

Jeg ELSKET det spillet. Syntes det var sinnsykt gøy. Oppdragene, konfigurasjonen av fighteren din, ordregivning og tagning i spillet. Barrel rolls, lock-on missiler og lasere. For min del var det konge.

Lenke til kommentar
For min del så er det Crysis, dem sa att spillet skulle bli "skytespill 2.0" som skulle ta alt et steg høyere enn andre FPS-spill, noe som jeg ikke syntes. Ble lovet grønne skoger att man ikke trengte så god pc, osv..

 

Med laber historie som ripper fra spill som Halo for eks, og du må spille spillet på high eller mer for å bli fornøyd. Gameplayet blir litt kjedeligt i lengden..

 

Så for meg så er det Crysis (PC) som er største flopp!

Må si meg helt enig med deg. Spilte det en time så la la eg det på hylla

Lenke til kommentar
Hvorfor skal vi stole mer på deg enn utallige anmeldere?

 

Tror ikke Avean er helt med på hva ordet flopp betyr. Min mening er ihvertfall at en flopp er et spill som selger mongodårlig og utviklerene\produsentene taper grasalt med penger på det. Too Human faller nok sikkert i den bolken. Crysis er en suksess, enkelt og greit.

 

Daikatana var vel i utvikling i en evighet og når det endelig kom ut var grafikken så dårlig at folk skygget unna.

Lenke til kommentar

Det er mange stinkere som har floppet noe brutalt. For å ta noen få:

 

- Daikatana (selvsagt)

- Alone in the Dark 5

- Silent Hill 4

- Estatica 2

- Phamtasmagoria (fikk på ett eller annet vis en oppfølger, men den er ikke akkurat bedre)

- Prey

- X-Wing vs TIE Fighter

- Wing Commander 4

 

 

OH MY GOD

 

du sier at phamtasmagoria var en flopp? er vel ett av de spillene som har satt størst merke på meg igjenom spillhistorien. rett å slett et helt utrolig gripende og skummelt spill!

 

wing commander 4 var også strålende, med flotte cutscenes og gripende historiefortelling.

x-wing vs TIE fighter er også blant top 5 rom spill ALL time

 

bommet kraftig der du ja !

Lenke til kommentar
Så det floppet STORT i forhold til hva det kunne vært. Hva anmeldelser sier er totalt /ignore. Spillet er dårlig laget. Husk CryEngine startet som en naturdemo, ikke et spill og det vises. Dem har tatt naturdemoen sin og lagt et spill oppå nærmest.

Hvorfor skal vi stole mer på deg enn utallige anmeldere?

 

Ingen som har sagt at du skal stole mer på meg, dette er et forum hvor vi ytrer våre meninger. Dette er min mening og uttalelse. Velkommen til diskusjonen !

Lenke til kommentar

Før dette går til å bli en krangletråd, minner jeg om folk å lese første post skikkelig. Deres egne meninger telles faktisk ikke om spill er en flopp eller ikke. Dette er spill som kommersielt var en flopp tross hypen det fikk.

 

Og blir det mer krangling nå blir tråden rensket og i værste fall vil brukere bli advart om det fortsetter.

 

edit: Og begrunn svarene, for dette er ingen telletråd.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...