Gå til innhold

Kulturo: Forumbruker lanserer spillefilm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette har nok mange forumbrukere ventet LENGE på. Nå er forventningene mine på en måte litt lave (det er jo tross alt en amatørfilm - uten at det trenger å være noe negativt), men samtidig er de jo også skyhøye (vi har jo ventet lenge, og vi har fått mye materiale servert i fanget underveis, som holdt stemningen på topp). :)

 

Jeg skjønner forresten helt hva du mener med snøblindheten. Jeg har jo selvsagt ikke kommet en tøddel av så langt som du har, men vi lager da noen filmer i media-klassen min også. Det er vanskelig å kritisere sin egen film, spesielt akkurat når den er ferdig. Om man ikke er fornøyd med sluttproduktet med en gang det er gitt ut, har man ikke vært noen god filmskaper (man skal da faktisk bli helt ferdig med filmen før den gis ut). Senere, når man har fått laget noen flere filmer, ser man lettere idiotiske ting man har foretatt seg i de tidligere prosjektene.

 

Uansett, jeg må få gratulere deg så mye. Håper rikhet og berømmelse er på vei mot deg i løpet av en nær framtid. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...