Gå til innhold

Simen1 har blitt Community manager


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yey, we got an infiltrator !

 

:!:

 

 

Litt overasket er jeg jo, og jeg håper dette kommer til å bedre systemet fra slik det er idag.

 

 

 

Vil dette si at han kommer til å bruke mer tid på andre ting, eller blir det bare en tittel som ikke nødvendigvis betyr mye merarbeid ?

Lenke til kommentar

Det blir nok litt merarbeid og vil nødvendigvis gå litt ut over skrivingen på forumet siden døgnet er begrenset til 24 timer... :p Men selv med litt redusert skriving så vil dere nok føle min tilstedeværelse ganske bra.

 

Ellers takk til alle som gratulerer og kommer med ros. Det varmer :) (og ikke minst gjør jobben lettere når jeg har støtte fra brukerene)

Lenke til kommentar

Tusen hjerterlig takk Ueland. Du og resten av forumstyret fortjener en god del ros nå, endelig gir dere oss noe som er veldig godt mottatt. Kjempebra. Gratulerer forumstyret dere er kommet et hakk lenger opp på skalaen.

 

Og ikke minst må jeg få gratulere simen1 som fortjener dette her, like mye som vi brukere fortjener å få en ny community manager.

 

:fun:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Simen1: Du hopper så mye opp på rangeringen at du snart har ditt eget Diskusjon.no-kongedømme :p

Neida, spøk til side. Dette var et godt valg, Simen1 har omtrent all kunnskap som trengs i vår verden (i alle fall om data). Gratulerer Simen1.

 

(Nesten steg: Community King :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...