Gå til innhold

Simen1 har blitt Community manager


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Simen1 :wow:

Hvorfor ikke meg? :hrm:

 

 

Neida, bare tuller..

Grattis (fremdeles ikke gratis is) Simen, håper du kommer til å holde den gode jobbinga oppe :)

 

Offtopic:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Her er forresten min første post :wee:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=1111004

 

Herregud (unskyld ordbruk) til språk jeg skrev på for tre år siden :!:

 

Lurer forresten på hvor stor databasen til diskusjon.no er i mb/gb/tb..

Tar jo vare på omtrendt alle innlegg!

Endret av goggen90
Lenke til kommentar
Offtopic:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Her er forresten min første post :wee:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=1111004

 

Herregud (unskyld ordbruk) til språk jeg skrev på for tre år siden  :!:

 

Lurer forresten på hvor stor databasen til diskusjon.no er i mb/gb/tb..

Tar jo vare på omtrendt alle innlegg!

6413950[/snapback]

Jeg skjønte faktisk ikke hva det sto i den posten, for å være helt ærlig :p

Lenke til kommentar

Lykke til med nye oppgaver Simen!

Du er i mine øyne en stor resurs for forumet, så jeg håper nå ikke nye, og andre oppgaver, gjør at det kommer færre doktorgrad- liknende avhandlinger om tekniske temaer fra deg fremover... Alltid like interessant\ lærerrikt.

 

Keep up the good work! :thumbup:

Lenke til kommentar

En liten oppdatering:

 

1. Jeg har vært litt lite aktiv siden torsdag 22. juni fordi jeg hadde et lite uhell. Syklet nedover grusbakken her jeg bor og traff et hull jeg ikke hadde sett siden jeg var opptatt med å stille lyden på mp3spilleren. Med en hånd på styret vred styret seg 90 grader og jeg lekte ufrivillig supermann et øyeblikk før jeg ikke klarte å glemme å treffe bakken og brakk kragebeinet. Jeg er fortsatt ikke helt bra så det går mest på venstrehåndsskriving ennå. Musebruk er smertefullt osv så jeg prøver å bruke tid på fornuftige ting i forbindelse med jobben. Med andre ord lite skriving på forumet. Jeg blir bedre dag for dag så dere vil nok se mer og mer til meg etter hvert. Regner med jeg er tilbake på topp 10-dagens poster i løpet av et par uker :)

 

2. Jepp, jeg har community manager på CV'en :) Jeg har satt det under overskriften "Verv".

 

3. Det har blitt overraskende mange gratulasjoner, men jeg er ikke lei ennå. :p Tusen takk alle sammen :)

Lenke til kommentar
En liten oppdatering:

 

1. Jeg har vært litt lite aktiv siden torsdag 22. juni siden jeg hadde et lite uhell. Syklet nedover grusbakken her jeg bor og traff et hull jeg ikke hadde sett siden jeg var opptatt med å stille lyden på mp3spilleren. Med en hånd på styret vred stytet seg 90 grader og jeg lekte ufrivillig supernann øyeblikk før jeg ikke klarte å glemme å treffe bakken og brakk kragebeinet. Jeg er fortsatt ikke helt bra så det går mest på venstrehåndsskriving ennå. Musebruk er smertefullt osv så jeg prøver å bruke tid på fornuftige ting i forbindelse med jobben. Med andre ord lite skriving på forumet. Jeg blir bedre dag for dag så dere vil nok se mer og mer til meg etter hvert. Regner med jeg er tilbake på top 10-dagens poster i løpet av et par uker :)

 

2. Jepp, jeg har community manager på CV'en :) Jeg har satt det under overskriften "Verv".

 

3. Det har blitt overraskende mange gratulasjoner, men jeg er ikke lei ennå. :p Tusen takk alle sammen :)

6422309[/snapback]

Du må bli flinkere til å lære deg å distrahere deg selv øyeblikket før du treffer bakken, så blir ikke slikt noe stort problem... :roll: hehe

 

Uansett, god bedring :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...