Gå til innhold

Simen1 har blitt Community manager


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir det en litt mer seriøs signatur nå ^^

6233392[/snapback]

Jeg synes ikke den som er nå er så gal, men jeg skal tenke på det. :)

 

Simen er flink på forumet, men håpløs på bowlingbanen. Et flott valg. :)

 

Må alikevel nevne at jeg synes at "Community Manager" er et litt fjåsete uttrykk. Kunne tenkt meg en fornorsking. =D

6233553[/snapback]

Hehe. Var da bedre enn gjennomsnittet. ;)

 

Enig med det med tittelen. Jeg spurte om det gikk an å få en norskere tittel, men forslaget ble ikke godt mottatt. Orket ikke å krangle på det som fersking i forumstyret så jeg får sikkert snikinnført noe bedre etter hvert :yes: (Noen bra forslag forresten?)

Lenke til kommentar
Enig med det med tittelen. Jeg spurte om det gikk an å få en norskere tittel, men forslaget ble ikke godt mottatt. Orket ikke å krangle på det som fersking i forumstyret så jeg får sikkert snikinnført noe bedre etter hvert :yes: (Noen bra forslag forresten?)

Forumleder ?

 

Leder av felleskapet ?

Lenke til kommentar
Men skal eg senda PM til deg om eg har spørsål då.. Eller kor skal eg da?

6234450[/snapback]

Moderatorene kan egentlig løse det meste av daglige spørsmål, rapporteringer osv. Klager på moderatoravgjørelser skal først gjøres til moderatoren som det gjelder, hvis det ikke når frem, eller man mener moderatorer oppfører seg upassende/urettferdig så kan det godt rapporteres på PM til meg eller til [email protected] så vil det bli tatt opp internt og vurdert.

 

Andre litt spesielle saker kan også spørres om. :)

 

Jeg kommer også til å moderere på forumet som vanlig.

Lenke til kommentar
Gratulerer Simen!

 

Det store spørsmålet: Hva gjør en Community Manager?

6238175[/snapback]

Lever livet på topp og overlater arbeidet til de usselige moderatorene :p Neida. Vil tro community managerene behandler klager som brukere sender inn på mail. Dessuten gjør de en del vanlig moderering. Simen1 er som community manager også med i styret.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Det store spørsmålet: Hva gjør en Community Manager?

6238175[/snapback]

Som det står i første innlegg: «Det betyr at han er en av de dere kommer til å få tilbakemeldinger fra rundt omkring, da han nå og er medlem av vårt forumstyret vil dere og få svar fra han eller en av oss andre når dere sender e-post til oss»

 

Reknar med at Simen kjem til å gjere ein god jobb. Lykke til.

Lenke til kommentar

Gratulerer så mye, godt valg.

 

Forumleder er et mye bedre og norsk ord.

 

community

 

  • noun (pl. communities) 1 a group of people living together in one place. 2 (the community) the people of an area or country considered collectively; society. 3 a group of people with a common religion, race, or profession: the scientific community. 4 the holding of certain attitudes and interests in common.

 

Brukerene på diskusjon er antakelig mer eller mindre alt dette. Samtidig så klinger forumleder bedre på norsk enn om vi skulle oversette direkte til samfunnsleder (samfunnstopp?) :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...