Gå til innhold

Først med tre-leddet LCD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, Pixar-lampa. :)

 

Jeg synes basen virket urovekkende stor og sikkrrt tung, men det må den vel være dersom den skal stå stødig uansett hvilken vinkel "lampearmen" står i. Ekstern strømforsyning er også en ting jeg ikke liker med den. Også er ikke hvit glinsende plast helt min stil.

 

Så til det positive:

* Garantert null lysende pixler

* Veldig bra sortnivå (250cd/m^2/1000:1 =) 0,25 cd/m^2.

Lenke til kommentar

Den fungerer sikkert i Vista (bare ikke ved avspilling av tungt DRM-beskyttet materiale (f.eks blueray). Altså ennå en grunn for å låne en kopi av en kamerat fremfor å bruke orginalen) Forøvrig: Hvorfor gidde å kjøpe forbrukersperren Vista i utgangspunktet?

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Ok, muligens litt out-of-topic, men er det flere enn meg som reagerer på klokkeslettet på innleggene?

 

Det står at Simens forrige innlegg ble postet kl 16:01, men det har jo ennå ikke vært!! Klokka mi viser nemlig 15:29 den nå...

 

Kanskje noen som glemte at vi gikk over til vintertid for noen uker siden?

 

---

 

Men tilbake til saken:

Man må da kunne lage en justerbar skjerm uten en så svær fot?? Antall ledd er vel egentlig likegyldig, så lenge man kan justere den i høyderetningen. At man kan svinge en skjerm rundt er ikke vesentlig - hva hindrer deg i å vri på selve foten??

Lenke til kommentar
Det står at Simens forrige innlegg ble postet kl 16:01, men det har jo ennå ikke vært!! Klokka mi viser nemlig 15:29 den nå...

 

Kanskje noen som glemte at vi gikk over til vintertid for noen uker siden?

5117724[/snapback]

Det kan godt hende. Hos meg står det at jeg postet 15.01. Du finner innstillingene for tidssone og vintertid/sommertid i kontrollpanelet her på forumet under "alternativer" og "foruminnstillinger". ;)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Denne 3-ledds armen har da vært i salg lenge? Den er dritkul og utrolig praktisk om du har et par 1000 å bruke på litt tant & fjas... (også passer den på så godt som alle skjermer)

5117756[/snapback]

Joda, men man har vel ikke sett dette som standardutstyr før, bare som fordyrende tilleggsutstyr.

 

Personlig liker jeg utviklingen, men det hjelper så lite at èn produsent dytter ut nor bra når snittet fortsatt er langt under pari. Jeg vil heller se normal høydejustering på alle skjermer enn et par av denne.

Lenke til kommentar

Ser ut som den hadde sklidd inn ved siden av en hvilken som helst iBook sånn rent designmessig. Jeg synes også at den så trivelig ut for mitt bruk, men så sitter jeg da også med en nokså hvit monitor i utgangspunktet (BenQ FP783). Når det gjelder det at den tar nesten like stor plass som en crt-monitor så kan det nok hende, men i forskjell til en CRT skjerm så er den mye lettere (noe hardt pressede skrivebord i utgangspunktet nok ville sette pris på), og man kan stable mye stæsj rundt og på foten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...