Gå til innhold

Far Cry 6-presentasjon kommer på fredag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen som de spytter ut farcry-spill as. Farcry 4 var helt ok, selv med den jævli svaka historia. Så outsourscer utgivern og primal kommer. og primal det er et kremspill, virkelig as. Selv med den begrensende greia de har med baser som skal overtas og territoriet som skal erobres. det gir på en måte litt mening at det kunne være sånn i steinalderen. En utpost med 10 karer liksom.

det er i alle fall et godt spill, inntil upgrades har gjort en uovervinnelig. . Men 5 er vanvittig, vanvittig dårlig. Hva faen skjer med at det er umulig unngå å bli kidnappa, men at man alene dreper alt som rører seg ellers? Hva er greia med være så makaber som mulig, men å ha den svakeste, mest idiotiske historia ever. akkurat som USA ville bare latt dem holde på som de ville inni der, etter å drept politifolk, osv, osv.. new dawn er det samme spillet på det samme mappet, bare atte fremtiden liksom. jævli frekt ta 700 for en texturpakke as. Og assasins creed er jo nesten samme spillet as, baser som skal tas osv. Ubisoft er faen meg ei jævla kvern, og de putter oppi samme ingerediensene i alt de lager. FØKK UBISOFT, rett ut: svindlere as. Føkka svindlere.

Aldri mer farcry as, og aldri mer ubisoft, når man bare blir skuffa uansett. Jævli dyr skuffelse også, som regel. Det der jævla snøbrettspillet deres også as. Steep, nydelige kontroller og kjøring, men all staffasjen ødelegger det helt. 100vis av events som de forventer du skal betale for å være med på, stadig ny drit som må lastes ned, og fordi de ikke gidder gjøre det skikkelig, så bare kjører de inn masse fjas og tull, liksom. Helvetes tyver as. De bryr seg bare om penger. Ikke om å lage gode spill som flyter.

Endret av Hrafnguth
Lenke til kommentar
TheAvatar skrev (11 minutter siden):

Tipper de bruker den samme gamle motoren siden FC2 med modifikasjoner. Ser bedrident ut og gameplayet vil være å ta flaggposter utover et kart og gradvis gå igjennom historien, slik vi har sett før. Meh.

Blir nok det samme ja. Far Cry er like oppbrukt som Assasins creed. Skal innrømme at jeg digga Far cry 1 og 3 veldig. Nummer 4 var greit nok. Nr 2 og 5 snakker vi ikke om.....

Lenke til kommentar

Jeg befinner meg i helt motsatt båt. Har storkost meg med alle Far Cry spillene untenom Primal. Der prøvde jeg 3 ganger og spille selv men måtte gi opp og se en lets play heller da jeg bare ikke taklet det spillet (skal av prinsipp gjennom alle Far Cry). Så jeg kunne ikke vært mer uenig med deg hehe.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Tåka skrev (11 timer siden):

Hva har du røyka? Far Cry 5 og New Dawn syntes jeg er de beste etter min smak men hvorfor kommentere når du bare kommer med møkk?

Du sier det jo selv her; "etter min smak". Han utrykker seg bassert på sin smak. Hvordan er det forskjellig fra din kommentar ?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (21 timer siden):



Det finnes hjelp 

Ad hominem. Vet ikke hvorfor du føler for lage humor på meg, men jeg antar det jeg skrev var morsommere enn noe du får til selv, så du bare hopper i andre leiren og prøver latterliggjøre meg. At noen banner betyr ikke at de er sinte, vet du. Det kan også bety at de ærlig sier det de mener, og at de mener det sterkt. Og det jeg sa om far cry-serien, det mener jeg, helt ærlig. Og du er jo til og med delvis enig, selv om det er viktig for deg å markere at du tenker selv.

Værsågod, da har du lært om bannskap til senere i livet, så slipper du tulle deg bort senere..

Du får unnskylde om jeg er inne på dine enemerker; det er klart om det kommer nye, sterke stemmer til der en er vant til å vær sjølve pondusen, er det best trå til skikkelig så folk holder kjeften sin.

Men jeg kan love deg, jeg kommer til å dele det jeg mener senere også, og bækker ikke unna det, bare fordi du aldri har lært deg folkeskikk. Og ja, er jeg sur, men det tror jeg ikke noen synes det er vanskelig å forstå at jeg blir. Og jeg bruker orda mine, så ta kurset ditt og tørk av deg fliret, din usaklige provokatør.

Endret av Hrafnguth
  • Liker 3
Lenke til kommentar
3 hours ago, Hrafnguth said:

Ad hominem. Vet ikke hvorfor du føler for lage humor på meg, men jeg antar det jeg skrev var morsommere enn noe du får til selv, så du bare hopper i andre leiren og prøver latterliggjøre meg. At noen banner betyr ikke at de er sinte, vet du. Det kan også bety at de ærlig sier det de mener, og at de mener det sterkt. Og det jeg sa om far cry-serien, det mener jeg, helt ærlig. Og du er jo til og med delvis enig, selv om det er viktig for deg å markere at du tenker selv.

Værsågod, da har du lært om bannskap til senere i livet, så slipper du tulle deg bort senere..

Du får unnskylde om jeg er inne på dine enemerker; det er klart om det kommer nye, sterke stemmer til der en er vant til å vær sjølve pondusen, er det best trå til skikkelig så folk holder kjeften sin.

Men jeg kan love deg, jeg kommer til å dele det jeg mener senere også, og bækker ikke unna det, bare fordi du aldri har lært deg folkeskikk. Og ja, er jeg sur, men det tror jeg ikke noen synes det er vanskelig å forstå at jeg blir. Og jeg bruker orda mine, så ta kurset ditt og tørk av deg fliret, din usaklige provokatør.

Han gjør ikke noe annet, er han negativ er det ok, er du negativ lirer han av seg dumskap.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Hrafnguth skrev (3 timer siden):

Ad hominem. Vet ikke hvorfor du føler for lage humor på meg, men jeg antar det jeg skrev var morsommere enn noe du får til selv, så du bare hopper i andre leiren og prøver latterliggjøre meg. At noen banner betyr ikke at de er sinte, vet du. Det kan også bety at de ærlig sier det de mener, og at de mener det sterkt. Og det jeg sa om far cry-serien, det mener jeg, helt ærlig. Og du er jo til og med delvis enig, selv om det er viktig for deg å markere at du tenker selv.

Værsågod, da har du lært om bannskap til senere i livet, så slipper du tulle deg bort senere..

Du får unnskylde om jeg er inne på dine enemerker; det er klart om det kommer nye, sterke stemmer til der en er vant til å vær sjølve pondusen, er det best trå til skikkelig så folk holder kjeften sin.

Men jeg kan love deg, jeg kommer til å dele det jeg mener senere også, og bækker ikke unna det, bare fordi du aldri har lært deg folkeskikk. Og ja, er jeg sur, men det tror jeg ikke noen synes det er vanskelig å forstå at jeg blir. Og jeg bruker orda mine, så ta kurset ditt og tørk av deg fliret, din usaklige provokatør.


At du skriker og banner( Er vel du som mangler folkeskikk 🙄 )som et lite barn i kommentarfeltet men ikke tåler litt humor er litt merkelig.  Skrive en stil og bli sur pga litt humor, Jeezz....



 

Endret av Ghost pirate LeChuck
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

Selvfølgelig så skal man i "woke" 2021 spille som en sped kvinnelig actionhelt i et mannsdomintert 3. verdenssamfunn. Her må man man åpenbart ha en macho muskelbunt som protagonist, for å gi det hele et snev av kredibilitet. Ubisoft valgte altså å bruke millioner av dollar på noe helt unødvendig (en ekstra kvinnelig spillkarakter), for å tilfredstille den 0.01% av befolkningen som er høylytte SJWs på Twitter. God plan.

Ellers synes jeg at gameplay og grafikk virker lovende (med unntak av lite realistiske mennesker), men det kommer nesten garantert en "downgrade" av omgivelsene og belysning. Bare se på Dying Light 2 og HZD 2.

Endret av Slettet-QB4VTZbn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...