Jump to content

Dberg

Medlemmer
  • Content Count

    37
  • Joined

Community Reputation

29 :)
  1. Det er nok ikke gratis kampanjen som har hatt mest innflytelse på salg selv om det er godt mulig det hjalp. Rollespill miljøet for GTAV hadde enorm vekst over det siste året etter hvert som flere store strømmere tok del i det og brakte med seg horder av fans som ville spille med de. Det skal bli moro å se om neste Rockstar spill legger til rette for rollespilling uten modding. Selv om de ikke anerkjenner det, så må man jo tro at de har lagt merke til det. Det var en stund GTAV var en av de mest populære twitch kategoriene, og samtlige topp kanaler var GTA RP. Skal man sammenligne fenomenet med noe så blir det som Counter-Strike og Half-Life.
  2. Antagelig tar de det basert på hvem land bank kontoen din er fra. Forskjellig moms system og økonomi og sånt. Australia, for eksempel, har alltid hatt grisedyre spill. Når digitale salg begynte så fulgte sikkert de gammeldagse prisene med ellers hadde det skjært seg for fysiske butikker. Mer eller mindre sånn det er over alt regner jeg med.
  3. Jeg skulle ønske det fantes lignende tracking på Super Mario Bros. 2. Det hadde vært morsomt å sett hvor mange som gikk rett for å fly over alle bretta.
  4. Dette kan bli interessant. Dragon's Dogma ser ut som en standard fantasy verden, men bakgrunns historien er ganske crazy. Det er potensiale til å gå for Attack on Titan plot tvister her om de vil det.
  5. Å bli sint fordi en spillutvikler unnskylder seg og tar hensyn til minoritetsgrupper er som å bli sint fordi det er en rullestol inngang hos banken. Dette handler ikke om politikk, men folkeskikk. Swery er en hyggelig kar, og jeg tror på han når han sier dette ikke var med vilje. Det var nok ren uvitenhet, og det står respekt av å kunne innrømme feil.
  6. Jøss, jeg var ikke klar over at Super Mario Bros hadde et annet bildet på boksen i Amerika enn i Japan og Europa.
  7. Jepp, traileren ser ut som et typisk amerikansk reality show med grandios fortellerstemme og fokus på drama. Det er som du sier, ideen er god. Det hadde vært morsomt å sett dette med mer laid-back stil lignende norske reality program.
  8. Torchlight 3 er i early access, men vær obs på at det har blandet tilbakemelding hittil.
  9. Når det først kom ut D3 hadde mellom-sekvenser med gameplay. De måtte spilles igjennom.
  10. Mellomsekvenser i et Diablo spill hører til på starten av en akt og på slutten av en akt. Ingen andre steder. Resten av akten består av slåssing med monstre, og salg av våpen og skatter i en by. Slik kan de lett hoppes over når man er på gjennomspilling nummer to hundre. At de i det hele tatt prater om dette får det til å høres ut som de har tenkt til å legge inn mellomsekvenser andre steder, slik som i Diablo 3.
  11. Dette utfallet er nok for det bedre. Kreative regissører som Duncan Jones kan lage så mye rart og spennende når de ikke er låst til sjangerfilm.
  12. Ser ut som man har godt potensiale til å forsvare seg selv uten hjelp. Jeg digger Immelmann svingen ved 2:57 i traileren. Det er praktisk talt en høyoktan versjon av Lylat Wars. Fysikken ser så vanvittig manøvrerbar ut i forhold til mer realistiske spill at dette kan bli en unik og morsom greie.
  13. Star Wars Galaxies fikk en romkamp expansion som faktisk var litt morsom også. Det var langt fra Rogue Squadron, men overraskende funksjonelt gitt at MMOFPS på den tiden var en spøk.
  14. Hat er å ta hardt i. Den fallende interessen for film trailere til spill startet etter t.o.m. b-filmer fra Hollywood fikk tilgang til CGI. Den tekniske prestasjonen er ikke imponerende lenger, og det er CGI trailere som demonstrerer stilige konsepter eller interessante figurer som blir hyllet. Det har også ledet til at vi ofte for gameplay trailere på samme dag som CGI trailerene.
  15. De kunne like gjerne vist et klipp fra en av filmene og det hadde sagt oss like mye om gameplayet.
×
×
  • Create New...